  • 11. Data: 2009-01-06 16:51:32
    Temat: Re: Mróz
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gjvura$2dl$1@atlantis.news.neostrada.pl Jerzy
    Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Miłego oglądania:http://mojekaszuby.republika.pl/

    Hejka. Piękna zima, piękna okolica tylko dlaczego wszystkie zdjęcia są
    czarno-białe? :-)
    Pozdrawiam monochromatycznie Ja...cki

  • 12. Data: 2009-01-06 17:03:08
    Od: mal <m...@g...com>

    On 6 Sty, 16:52, "Jerzy Wierzchnicki"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam wszystkich grupowiczów po dluższej przerwie!
    > W moim mieście i w moim ogrodzie dzisiaj w nocy była taka sama
    > temperatura -24 st.C
    > Akumulator kręci, liście zgrabione, z chwastami nie mam problemów;-P
    > Przygotowałem zdjęcia z ostatniego weekendu na działce.
    > Śniegu spadło 21cm, ledwie wyjechałem, a wjeżdżałem na działkę bez śniegu.
    > Miłego oglądania:http://mojekaszuby.republika.pl/
    >
    > --
    > Jerzy Wierzchnickihttp://ogrodniczek.republika.pl/

    Ależ miałam ucztę oglądając te piękne zdjęcia! Szczególnie letnie, bo
    zima - choć piękna - ale nie jest moją ulubioną porą roku :-(
    Ogród urządzony na niemal idealnej płaszczyźnie - nigdy nie będzie mi
    dany.
    Mój na stoku i stromiźnie, i dopiero od paru miesięcy mój. Ale mam
    nadzieję,
    że za kilka lat będzie w nim więcej kwiatów. Póki co - muszę cieszyć
    oko ziołami i mnóstwem samosiejek różnych drzew. Mam też szpaler
    starodrzewiu, w postaci 6 wiekowych dębów, które dumnie strzegą
    zachodniej, stromej granicy.

    Serdecznie pozdrawiam z Podkarpacia

    Małgorzata

  • 13. Data: 2009-01-06 17:04:50
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dirko napisał:
    > Hejka. Piękna zima, piękna okolica tylko dlaczego wszystkie zdjęcia są
    > czarno-białe? :-)

    Oj Jarku, daltonizm?
    http://mojekaszuby.republika.pl/rannezorze2.html
    Przecież jest trochę czerwieni ;-)

    Pozdrawiam kolorowo
    Jurek

  • 14. Data: 2009-01-06 22:52:02
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Jerzy Wierzchnicki pisze:

    (...)
    > Witam wszystkich grupowiczów po dluższej przerwie!
    > W moim mieście i w moim ogrodzie dzisiaj w nocy była taka sama
    > temperatura -24 st.C
    > Akumulator kręci, liście zgrabione, (...)

    nie wiadomo czy potrzebnie, według nowych trendów :-)

    > Miłego oglądania:
    > http://mojekaszuby.republika.pl/

    Piękna zima na tych Twoich Kaszubach.

    Pozdrawiam Krycha

  • 15. Data: 2009-01-07 07:38:18
    Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2009, mirzan wrote:

    > Powaliłaś mnie jednym słowem,jestem znokautowany.Zasadziłem sobie jesienią
    > banana!
    > Też kocham zimę u Eskimosów.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Ponieważ grupa jest pełna niedomówień i aluzji to pozwalam sobie się
    dopytać. Mirzan, masz na myśli to długie i wygięte czy to proste z liśćmi
    na wierzchu czyli bananowca?

    D.P.

  • 16. Data: 2009-01-07 07:56:23
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ponieważ grupa jest pełna niedomówień i aluzji to pozwalam sobie się
    > dopytać. Mirzan, masz na myśli to długie i wygięte czy to proste z liśćmi
    > na wierzchu czyli bananowca?

    Mam na myśli te o liściach jak parasol,na których mają wyrosnąć olbrzymie
    kiście tych krótkich żółtych pokrzywionych.Chciałem je prostować...
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 17. Data: 2009-01-07 13:22:02
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:(...)
    > http://mojekaszuby.republika.pl/

    Bajkowo :) Konia z sankami mi brakowało.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 18. Data: 2009-01-07 20:44:11
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > E tam, ja kocham naszą, polską :-)

    To się z nią prześpij, bo za kilka dni zacznie się wiosna
    i co najważniejsze, już nie odpuści.

  • 19. Data: 2009-01-07 20:45:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 21:44:11 +0100, ? napisał(a):

    > To się z nią prześpij, bo za kilka dni zacznie się wiosna
    > i co najważniejsze, już nie odpuści.

    Czy Ty aby wszystkich masz w domu?
    :-)

  • 20. Data: 2009-01-07 20:49:18

    > Jerzy Wierzchnickihttp://ogrodniczek.republika.pl/

    Ślicznie masz ,plac zabaw "dla kotów" i tyle różnych

    Tak, natura by czegos takiego nie stworzyła.