  • 21. Data: 2009-01-11 13:10:25
    Temat: Re: Mróz
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości
    news:3fc653c8-44d5-4613-be9a-698278b700be@a12g2000pr
    o.googlegroups.com
    Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

    > Akumulator było wziąć do domu na noc i ewentualnie
    > podłączyć do ładowarki... Trza mieć miernik, aby nie być
    > zaskoczonym.... przez zimę.

    Hejka. Akumulator przetrwał największe mrozy w domu, został w tym czasie
    podładowany i od przedwczoraj kręci jak szatan a ja jeżdżę już trzeci dzień
    na działeczkę. :-)
    Ładowarkę mam, miernika niestety nie mam.
    Pozdrawiam niekompletnie Ja...cki
    PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

  • 22. Data: 2009-01-11 13:35:08
    Od: "?" <n...@o...pl>

> [...]
    czasie
    > podładowany i od przedwczoraj kręci jak szatan a ja jeżdżę już trzeci

    Nota bene oddaloną od klatki o 300 kroków.

    > PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko ...

    Ślizgnąłbyś nań szybciej od szatana.

  • 23. Data: 2009-01-11 15:45:57
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 11 Sty, 14:10, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> [...]
    >                     Pozdrawiam niekompletnie Ja...cki
    > PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

    Zamów przyczepę - piaskarkę (węże z dmuchanym piaskiem przed przedni
    zderzak) z zaczepem kulowym... :-))

  • 24. Data: 2009-01-11 18:14:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 07:45:57 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

    PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

    > Zamów przyczepę - piaskarkę (węże z dmuchanym piaskiem przed przedni
    > zderzak) z zaczepem kulowym... :-))

    To już do tego baba się nie nada??? - na pl.rec.dom polecasz babę do mycia
    naczyń zamiast wymarzonej przez jednego z panów zmywarki, a tutaj zamiast
    chłopu samemu posypywać, polecasz piaskarkę??? Co za seksizm ;-PPP

  • 25. Data: 2009-01-11 21:33:23
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > To już do tego baba się nie nada??? - na pl.rec.dom polecasz babę do mycia
    > naczyń zamiast wymarzonej przez jednego z panów zmywarki, a tutaj zamiast
    > chłopu samemu posypywać, polecasz piaskarkę??? Co za seksizm ;-PPP

    Dirko nie został stworzony do takich przyziemnych zajęć.

  • 26. Data: 2009-01-11 22:06:16
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gkdoj8$kr8$1@news3.onet ? <n...@o...pl>
    napisał(a):

    > Dirko nie został stworzony do takich przyziemnych zajęć.

    Hejka. No, wreszcie dzisiaj napisałeś coś rozsądnego. ;-)
    Pozdrawiam bosko Ja...cki

  • 27. Data: 2009-01-12 19:50:28
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Dirko napisał:

    > Hejka. Akumulator przetrwał ...........
    >
    > PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

    I stonka na kartoflach nie siada :-)

    Barbara

  • 28. Data: 2009-01-12 20:50:50
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gkg6u7$9li$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
    <s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

    > I stonka na kartoflach nie siada :-)

    Hejka. A co z lokomotywą? :-)
    Pozdrawiam filmowo Ja...cki

  • 29. Data: 2009-01-12 21:21:39
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Dirko napisał:

    > Hejka. A co z lokomotywą? :-)

    Ciężka, ogromna i pot z niej spływa :)

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 30. Data: 2009-01-12 22:48:14
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    > A co z lokomotywą? :-)

    Według doktora Emmett'a Lathrop'a Brown'a roztrzaska się widowiskowo.
    :-)
    Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki