  • 1. Data: 2011-09-12 19:09:05
    Temat: Myk z podlewaniem...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...kwiatków domowych podczas wyjazdu: kwiatki podlać, aby ziemia była
    wilgotna; do słoików dopasowanych średnicą do wielkości doniczek oraz
    objętością do przewidywanego okresu wyjazdu nalać wody prawie do pełna, na
    każdym słoju położyć 1 zużytą płytę CD, każdemu kwiatkowi wepchnąć
    patyczkiem od dołu w otwór w doniczce (na jakieś 2 cm głęboko lub więcej
    jesli się da) uprzednio namoczony!!! wodą sznurek od mopa albo pasek
    wycięty z rajstop i zwinięty w rulonik, który ma być "knotem" - drugi
    koniec "knota" przewlec przez otwór płyty CD i włożyć do słoika, tak aby
    dotykał dna.
    Kwiaty pobiorą tyle wody, ile zużyją i będą miały świetnie, bo nie zostaną
    zalane na pewno (kiedyś kochana "kwiatowa opiekunka" wakacyjna zalała mi
    wszystkie kwiaty w domu, w tym storczyki, podlewając je gorliwie i
    codziennie pomimo instrukcji, żeby tylko w razie potrzeby...) - a my święty
    spokój na wczasach :-)
    --
    XL

  • 2. Data: 2011-09-12 19:16:00
    Temat: Re: Myk z podlewaniem...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 21:09:05 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > wycięty z rajstop i zwinięty w rulonik, który ma być "knotem" - drugi
    > koniec "knota" przewlec przez otwór płyty CD i włożyć do słoika, tak aby

    Każdą doniczkę oczywiście ustawić na takiej płycie.

    j.p.
    --
    XL

  • 3. Data: 2011-09-12 20:35:49
    Temat: Odp: Myk z podlewaniem...
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ikselka" alias słodowa:

    > na każdym słoju położyć 1 zużytą płytę CD

    Ja daję nowiutką! Mam wtedy nawadnianie z nawożeniem ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2011-09-12 20:41:11
    Temat: Re: Odp: Myk z podlewaniem...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 22:35:49 +0200, Johnny napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" alias słodowa:

    > Ja daję nowiutką! Mam wtedy nawadnianie z nawożeniem ;-)

    ..ale roślinki Ci się nudzą :-)

    --
    XL