  • 1. Data: 2011-09-09 08:45:41
    Temat: Szpadel i nie tylko
    Od: "abo" <m...@p...onet.pl>

    Chcę zakupic kilka narządzi ogrodniczych. Na początek potrzebuję szpadel.
    Wiem, że są proste i czubate. Niestety nie wiem do czego który jest i
    dlaczego jest ten podział. Może ktos z doswiadczeniem, podzieli się swoimi
    spostrzeżeniami i wrazeniami.

    mK

  • 2. Data: 2011-09-09 14:51:25
    Temat: Re: Szpadel i nie tylko
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Nie spotkałem się z określeniem "szpadel czubaty" ale domyślam się, że
    chodzi o tzw. ostry
    http://www.semex.pl/index.php/narzdzia/narzedzia-rec
    zne/szpadle-lopaty-grabie-widly.html?bhpTask=bhpDeta
    ils&bhpId=582
    Wydaje mi się, że zakończenie w szpic jest niepraktyczne, może łatwiej
    wbić, ale nie da się tym wyciąć prosto np. kawałka darni.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-09-09 17:03:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 16:51:25 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Wydaje mi się, że zakończenie w szpic jest niepraktyczne, może łatwiej
    > wbić, ale nie da się tym wyciąć prosto np. kawałka darni.

    Ale dołek pod drzewko się ładny wykopie.

    Wszystko ma swoje przeznaczenie.

    --
    XL

  • 4. Data: 2011-09-09 17:41:47
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Tylko nie mów, że prostym się ładnego dołka nie wykopie ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2011-09-09 17:45:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 19:41:47 +0200, Jacek napisał(a):

    > Tylko nie mów, że prostym się ładnego dołka nie wykopie ;-)

    Grób całkiem ładny - graniasty... ale dołek pod drzewka ma być okrąglutki i
    dno mieć kuliste...

    --
    XL

  • 6. Data: 2011-09-09 18:17:57