  • 1. Data: 2011-09-08 11:18:27
    Temat: co to za krzew?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    za płotem wyrosło mi coś takiego:
    http://www.studioonline.pl/pliki/krzew/krzew01.jpg
    wcześniej nie zauważyłem, bo nie było takich ładnych owoców:
    http://www.studioonline.pl/pliki/krzew/krzew02.jpg
    co to za roślina?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-09-08 11:38:54
    Temat: Odp: co to za krzew?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]
    > http://www.studioonline.pl/pliki/krzew/krzew01.jpg
    > wcześniej nie zauważyłem, bo nie było takich ładnych owoców:

    Ręke małżonki dam se uciąć, że to trzmielinka obyczajna ;-)

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2011-09-08 11:45:11
    Temat: Re: Odp: co to za krzew?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > R ke ma onki dam se uci , e to trzmielinka obyczajna ;-)

    faktycznie, to będzie to...
    wobec tego trzeba eksterminować... bo mój przedszkolak uwielbia
    chodzić do lasu na malinki...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-09-08 12:10:28
    Temat: Odp: Odp: co to za krzew?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "s_13" ukryty J23?:

    > faktycznie, to będzie to...
    > wobec tego trzeba eksterminować... bo mój przedszkolak uwielbia
    > chodzić do lasu na malinki...

    taaaa, będzie dzieciak wiedział że wycieczki do lasu bywają bardzo
    niebezpieczne ;-)

    zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2011-09-08 12:21:24
    Temat: Re: co to za krzew?
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...

    > Ręke małżonki dam se uciąć, że to trzmielinka obyczajna ;-)
    >
    > zdroofka Johnny
    Witam
    To jest Euonymus verrucosus (Trzmielina brodawkowata)
    Ucinamy? :):)
    Pozdrawiam - Waldek

  • 6. Data: 2011-09-08 15:15:57
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "waldek" służy pomocą:

    > To jest Euonymus verrucosus (Trzmielina brodawkowata)
    > Ucinamy? :):)
    > Pozdrawiam - Waldek

    Że też nie napisałem "język" ;-) Cóż za rozkosz wyobrazić sobie milczącą
    malżonke;-) No, ale ręka na poczatek tez nie będzie zła, bo jak czasami
    zahaczy z liscia, to i 2 tygodnie potrafie na L4 przeleżeć. Doktorowi mówie,
    że łeb przez nieuwagę do betoniarki wsadziłem ;-((((((((((( A z jezykiem to
    poczekamy, ktos jeszcze zapyta jaka to roslina;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 7. Data: 2011-09-08 17:34:14
    Temat: Re: Odp: Odp: co to za krzew?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > taaaa, b dzie dzieciak wiedzia e wycieczki do lasu bywaj bardzo
    > niebezpieczne ;-)

    na razie jesteśmy na etapie "dlaczego nie można kupy wyjmować ręką z
    nocnika"... więc o zrozumienie, dlaczego czerwone owocki z tego
    krzaczka są pycha, a z tego be... jest jeszcze trochę za wcześnie...
    więc trzmielina tak... ale poza bezpośrednim zasięgiem... podwórko ma
    być przede wszystkim bezpieczne...

    pozdrawiam
    s_13