  • 1. Data: 2010-05-07 08:11:01
    Temat: [NTG] Prosze o porade - izolacja samochodu - welna czy styro
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam,
    Przepraszam, ze zasmiecam grupe, ale wydaje mi sie ze tu znajde najlepsza
    odpowiedz
    Chce zrobic izolacje przestrzeni ladunkowej w busie, by latem szybko sie nie
    nagrzewal a zima trzymal cieplo.
    Co lepiej zastosowac, welne czy styropian do poupychania w karoserie
    samochodu (boki i dach)
    http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/998/60/28
    /998602848
    Na to potem chce przykrecic sklejke
    Glownie chodzi mi, aby nie zbierala sie tam wilgoc co moze zle wplywac na
    karoserie :)
    Pozdr!

  • 2. Data: 2010-05-07 08:19:15
    Od: Slawek <s...@g...com>

    najlepsza będzie wełna, albo pianka poliuretanowa, bo przy okazji
    bardzo ładnie wygłuszysz wnętrze. Ale izolacje ze styropianu też
    widziałem w autach

  • 3. Data: 2010-05-07 08:50:22
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    Naśladowałbym fabryke
    http://www.moto.allegro.pl/item948056043_apama_mata_
    wygluszajaca_bitumiczna_z_filcem.html
    Mata wygłuszająca jest skutecznym ociepleniem.
    W niedostępne miejsca (słupki i inne żebrowania) - pianka poliuretanowa.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-07 09:37:10
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-05-07 10:11, TIM pisze:
> [...]
    > Na to potem chce przykrecic sklejke
    > Glownie chodzi mi, aby nie zbierala sie tam wilgoc co moze zle wplywac na

    Płyty z kauczuku syntetycznego. Wytrzymałe, estetyczne, elastyczne,
    wygłuszające, łatwe do cięcia obróbki, można przyklejać.

    ________MAT_______

  • 5. Data: 2010-05-07 18:16:01
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    wełna nie, bo jak wejdzie woda to dupa blada, najlepiej tak, jak się
    robi przyczepy kempingowe, zobacz forum o niewiadówkach
    http://www.fanklub-niewiadowek.com/forum/index.php
    tam ludzie reanimują stare przyczepy często je też ocieplając

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-05-11 07:00:58
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    W dniu 2010-05-07 10:19, Slawek pisze:
    > najlepsza będzie wełna, albo pianka poliuretanowa,

    Wełna nasiąka wodą a pianka powoduje korozję metalu.

    Do kitu.