    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: NTG malowanie lodówki
    Date: Tue, 4 Sep 2018 11:27:34 +0200

    Znaleźliśmy lodówkę nam odpowiadającą, zaczynaliśmy od tych za 1900+,
    tylko jest pewien zgrzyt - kolor, a raczej osłabiająca różnica w cenie

    Siemens KG49NLW30
    Biała - 3700
    Stal - 2900
    800 różnicy

    Lodówka za 3700 jest dla nas niestety zdecydowanie za droga.

    Podobno ludzie malują lodówki, tylko jak to się ma do kosztów pomalowania i
    trwałości powłoki. Podobno (donoszą mi z UK) są jakieś farby specjalnie na
    takie okazje.

    Jakbym poszedł do jakiegoś lakiernika samochodowego to pewnie impreza
    nieopłacalna całkowicie.
    Mam kolegę, który pomalowałby ją na pewno gdybym poprosił (maluje np. wózki
    inwalidzkie), ale warsztat ma 50km dalej a lodówa spora. Odkręcić i same
    drzwi malować? Ciekawe czy gwarancję by uwzględnili gdy coś z agregatem
    lodówki nie teges.