  • Data: 2018-09-04 17:19:45
    Temat: Re: NTG malowanie lodówki
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2018 o 11:27, marios pisze:

    > 800 różnicy
    Jeżeli to jest cena za nerwy, to warto dać.

    > Podobno ludzie malują lodówki, tylko jak to się ma do kosztów
    > pomalowania i trwałości powłoki. Podobno (donoszą mi z UK) są jakieś
    > farby specjalnie na takie okazje.
    Żadna, nawet najspecjalniejsza farba nie położy się sama równo. Jak nie
    masz wprawy i malowanie kojarzysz z pędzlem, to zapomnij, że to sie uda.
    Jeżeli struktura "baranek" Ci odpowiada, to możesz próbować, jeżeli nie,
    to tylko natrysk.
    W takiej sytuacji ja bym radził folię, albo droższą lodówkę.
    Jacek