  • 1. Data: 2018-09-04 11:27:34
    Temat: NTG malowanie lodówki
    Od: marios <d...@f...gd>

    Znaleźliśmy lodówkę nam odpowiadającą, zaczynaliśmy od tych za 1900+,
    tylko jest pewien zgrzyt - kolor, a raczej osłabiająca różnica w cenie

    Siemens KG49NLW30
    Biała - 3700
    Stal - 2900
    800 różnicy

    Lodówka za 3700 jest dla nas niestety zdecydowanie za droga.

    Podobno ludzie malują lodówki, tylko jak to się ma do kosztów pomalowania i
    trwałości powłoki. Podobno (donoszą mi z UK) są jakieś farby specjalnie na
    takie okazje.

    Jakbym poszedł do jakiegoś lakiernika samochodowego to pewnie impreza
    nieopłacalna całkowicie.
    Mam kolegę, który pomalowałby ją na pewno gdybym poprosił (maluje np. wózki
    inwalidzkie), ale warsztat ma 50km dalej a lodówa spora. Odkręcić i same
    drzwi malować? Ciekawe czy gwarancję by uwzględnili gdy coś z agregatem
    lodówki nie teges.

  • 2. Data: 2018-09-04 11:37:06
    Temat: Re: NTG malowanie lodówki
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-04 o 11:27, marios pisze:
> [...]
    > wózki inwalidzkie), ale warsztat ma 50km dalej a lodówa spora. Odkręcić
    > i same drzwi malować? Ciekawe czy gwarancję by uwzględnili gdy coś z

    Są naklejki na lodówki i pralki.
    Może w tę stronę pójść?

    Poza tym po co malować? Rdzewieje?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-09-04 12:16:07
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 04.09.2018 o 11:37, Adam pisze:

    > Są naklejki na lodówki i pralki.
    > Może w tę stronę pójść?
    >
    > Poza tym po co malować? Rdzewieje?

    Moja żona nienawidzi stalowych/inox, złotej biżuterii i domu świecącego jak
    choinka z/od diod LED wetkniętych w co się da. A od odbitych paluchów
    dostaje nerwa, jestem skłonny dać nawet te 800 bo zlew (stalowy) czasem
    muszę wycierać papierem i też dostaję od tego nerwa :). Po prostu lubi
    czysto, bez przesady, to nie Bukiet/Żakiet z serialu, lubi schludnie. Taki
    model - to chyba dobrze.
    Biały będzie ok, jak kupię stalowy to będę słuchał o tej lodówce do końca
    jej [lodówki] lub moich dni.

  • 4. Data: 2018-09-04 13:30:27
    Od: abomito <a...@w...pl>

  • 5. Data: 2018-09-04 13:36:18
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam

    Przejedż się (ale najpierw bez lodówki) do firmy oklejającej samochody.
    Pogadaj co i jak.Te folie są bardzo wytrzymałe, a naklejenie nie powinno być
    powodem uznanie reklamacji, jakby co. A żona wybierze jakiż gustowny kolorek.

  • 6. Data: 2018-09-04 13:47:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-04 o 13:36, abomito pisze:
> [...]
    > powodem uznanie reklamacji, jakby co. A żona wybierze jakiż gustowny kolorek.

    Nie zawsze też trzeba naklejać.
    Można walnąć "naklejkę" magnetyczną. Pierwszy-lepszy przykład:

    https://naklejkomania.eu/maty-na-lodowke/3285-mata-m
    agnetyczna-na-lod%C3%B3wk%C4%99-l131.html

    to samo krócej:
    https://tiny.pl/gvb2x

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-09-04 15:18:09
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 04.09.2018 o 13:47, Adam pisze:

> [...]
    >
    > https://naklejkomania.eu/maty-na-lodowke/3285-mata-m
    agnetyczna-na-lod%C3%B3wk%C4%99-l131.html

    Na obrazku to wygląda zachęcająco, ale nie wiem jak to się sprawdzi na
    brzegach drzwi. cena 119 za 60x190 dosyć przystępna, ciekawe czy są dostępne
    mniej wielkie papryki - Woody Allen, <Hibernatus>? - znaczy delikatniejsze
    wzory lub po prostu bez wzoru. Zapytam żony co o tym myśli.

    dzięki za pomysły

  • 8. Data: 2018-09-04 17:19:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.09.2018 o 11:27, marios pisze:

    > 800 różnicy
    Jeżeli to jest cena za nerwy, to warto dać.

    > Podobno ludzie malują lodówki, tylko jak to się ma do kosztów
    > pomalowania i trwałości powłoki. Podobno (donoszą mi z UK) są jakieś
    > farby specjalnie na takie okazje.
    Żadna, nawet najspecjalniejsza farba nie położy się sama równo. Jak nie
    masz wprawy i malowanie kojarzysz z pędzlem, to zapomnij, że to sie uda.
    Jeżeli struktura "baranek" Ci odpowiada, to możesz próbować, jeżeli nie,
    to tylko natrysk.
    W takiej sytuacji ja bym radził folię, albo droższą lodówkę.
    Jacek

  • 9. Data: 2018-09-04 17:36:28
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 września 2018 10:19:50 UTC-5 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > to tylko natrysk.
    > W takiej sytuacji ja bym radził folię, albo droższą lodówkę.

    Da sie zrobic, nawet walkiem. Ale to upierdliwa robota.
    Maluje sie walkiem ale bardzo rzadka farba. I robi sie parenascie warstw.
    Po drodze sie szlifuje i poleruje.

    Wychodzi calkiem fajnie.

    Ale nie jest to robota dla bylekogo:

    http://www.rickwrench.com/index79master.htm?http://w
    ww.rickwrench.com/50dollarpaint.html

    Ale na lodowke bym nie radzil. Nawet tej okleiny bym nie radzil. Obije sie i zona i
    tak bedzie zrzedzic. Szczegolnie jak to zona co kaze suszyc papierem zlew.

    Moja rada dla watkotworcy:
    Kupcie biala lodowke. Te 800pln to nic w porownaniu do zlej zony i braku wymowki po
    stronie meza. A tak sytuacja czysta, chcialas, masz. End of temat.

  • 10. Data: 2018-09-04 18:19:39
    Temat: [OT] Re: NTG malowanie lodówki
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 12:16, marios pisze:
> [...]

    Obrzydliwe, szare, zaciemniające przestrzeń.
    Chyba wystarczy?

    > Moja żona nienawidzi stalowych/inox,

    Jak każdy normalny człowiek.
    Mam podobny problem, tylko nie da się go rozwiązać wyższą ceną. Chciałem
    kupić zmywarkę wolnostojącą, a białej nie ma. Polska jest jedynym
    krajem, w którym ludzie chcą mieć szare sprzęty. Siemens tylko dla
    Polski produkuje wyłącznie w kolorze zwanym "inox", białych nie - bo nie
    ma chętnych. Białe kupują ludzie w cywilizowanym świecie. U nas musi
    nastąpić kilkukrotna wymiana pokoleń, żebyśmy się zaczęli do nich zbliżać.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/