  • 11. Data: 2018-09-04 20:58:32
    Temat: Re: [OT] Re: NTG malowanie lodówki
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 września 2018 11:19:42 UTC-5 użytkownik Akarm napisał:

    > Obrzydliwe, szare, zaciemniające przestrzeń.
    > Chyba wystarczy?

    > Jak każdy normalny człowiek.
    > Mam podobny problem, tylko nie da się go rozwiązać wyższą ceną. Chciałem
    > kupić zmywarkę wolnostojącą, a białej nie ma. Polska jest jedynym
    > krajem, w którym ludzie chcą mieć szare sprzęty. Siemens tylko dla
    > Polski produkuje wyłącznie w kolorze zwanym "inox", białych nie - bo nie
    > ma chętnych. Białe kupują ludzie w cywilizowanym świecie. U nas musi
    > nastąpić kilkukrotna wymiana pokoleń, żebyśmy się zaczęli do nich zbliżać.

    Mylne masz mniemanie.

    Sprzety typu inox sa po prostu nierdzewne.
    Tylko tyle i az tyle.
    Tylko tyle bo po prostu nie rdzewieja. Kupujesz raz i tak dlugo jak mechanicznie czy
    elektrycznie nie padnie dziala i wyglada caly czas tak samo.

    Az tyle bo nie dosc ze nie rdzewieje to i wszelkie udary lepiej znosi i jest
    higieniczniejsze. Dlatego jesli nie wszystkie to przynajmniej znakomita wiekszosc
    sprzetu profesjonalnego jest zrobiona z nierdzewki. Blaty, lodowki, wozki, zmywarki,
    kostkownice do lodu, brytfanki na zarcie w bufetach sodexo (i w praktyce wszystkich
    innych tez), kubelki na lody i pierdylion innych gratow sie robi z nierdzewki, nie
    wspominajac o garnkach, patelniach, czy sztuccach.

    Emaliowana blacha wyglada ladnie do czasu az ktos ja obije. I potem ruda ja zezre. A
    czasem jak kupi sie tanio to i bez obijania ruda przychodzi i zre.

    Komentowac Twoich urazow nacjonalistycznych nie bede, napisze tylko ze to calkiem nie
    prawdziwa nie prawda mijajaca sie z rzeczywistoscia.

  • 12. Data: 2018-09-04 21:36:41
    Temat: Re: NTG malowanie lodówki
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 11:27, marios pisze:
    > Znaleźliśmy lodówkę nam odpowiadającą, zaczynaliśmy od tych za 1900+,
    > tylko jest pewien zgrzyt - kolor, a raczej osłabiająca różnica w cenie
    >
    > Siemens KG49NLW30
    > Biała - 3700
    > Stal - 2900
    > 800 różnicy
    A szukałeś na aledrogo? są sprzedawcy co sprowadzają sprzęt z np Niemiec
    i u nas sprzedają, w dobrej cenie można kupić sprzęt który u nas jest
    droższy,
    wiem bo sam tak kupiłem pralkę, może oni będą mieć białe jak szukasz.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2018-09-04 22:18:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.09.2018 o 11:27, marios pisze:
    > Znaleźliśmy lodówkę nam odpowiadającą, zaczynaliśmy od tych za 1900+,
    > tylko jest pewien zgrzyt - kolor, a raczej osłabiająca różnica w cenie

> [...]
    A musi być Siemens?
    Ja kupowałem dwa tygodnie temu i miałem inny problem, bo lodówka musiała
    mieć szerokość 59-60 cm. Po długich poszukiwaniach znaleźliśmy Samsunga
    za 2899. Samsung okazuje się być Made in Poland, co u mnie daje duży
    plus. Korzystałem z wyszukiwarki na ceneo.pl - filtruje kolory, wymiary itp
    Jacek

  • 14. Data: 2018-09-05 10:31:08
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 04.09.2018 o 21:36, Janusz pisze:
> [...]
    > wiem bo sam tak kupiłem pralkę, może oni będą mieć białe jak szukasz.

    Ale jak siada po miesiącu to serwis przyjmie taką importowaną?
    Na plus zaliczam rzeczy kupione na terenie Niemiec - niemieckie do Niemiec
    zamiast niemieckie do Polski. Mój kuzyn ma wszystko w domu niemieckie , ale
    przywoził wprost z Niemiec (i ma orientację co ma kupować) i nie przekonasz
    go że źle robił.
    Bo na takiego sprzedawcę najczęściej chyba raczej nie ma co liczyć z
    reklamacjami.

  • 15. Data: 2018-09-05 10:57:18
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 04.09.2018 o 20:58, s...@g...com pisze:
    [ciach]

> [...]
    A czasem jak kupi sie tanio to i bez obijania ruda przychodzi i zre.

    Pytanie teraz tylko .. dlaczego białe są aż tyle droższe (zwykła blacha +
    farba tyle kosztuje?), inny przykład lodówka Bosch-a (60-tka):
    https://www.euro.com.pl/lodowki/bosch-kgn39kl35.bhtm
    l - 2099
    https://www.euro.com.pl/lodowki/bosch-kgn39kw35.bhtm
    l - 2649

    550 zł różnicy
    Biała to nie farba? jakaś szyba?
    Chyba jednak to jest taki trend jak w samochodach, zwykły biały najtańszy a
    jakiś kolor to już XX tysięcy dopłaty.

    Bo ja mam starą (18lat?) białą i jakoś nie jest specjalnie poobijana (dzieci
    są), trochę zżółkła , raczej środek pada wykonany z plastików, co do których
    już w komentarzach ludzi po zakupie jest często podkreślane w stylu "plastik
    cienki jakby zaraz miał się rozpaść", "strach pociągnąć" itp. i gdzie tu
    szukać rdzy.
    Cały czas odnoszę się do lodówki i tak dużych różnic w cenie, bo nie neguję
    praktyczności inoxa w części sprzętów.

  • 16. Data: 2018-09-05 13:27:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    marios pisze tak:

    > Pytanie teraz tylko .. dlaczego białe są aż tyle droższe (zwykła
    > blacha + farba tyle kosztuje?)

    Białe lepiej schodzi :) Polakom jeszcze zależy. Są pedancikami.
    Często gęsto mieszkania w bloku z płyty są odpicowane jak Ermitaż.
    Wszystko musi być tip top jak ze snów a nie tylko cztery szklanki i
    stojak na strzykawki ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 17. Data: 2018-09-05 14:28:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 10:57, marios pisze:

    > Pytanie teraz tylko .. dlaczego białe są aż tyle droższe (zwykła blacha
    > + farba tyle kosztuje?), inny przykład lodówka Bosch-a (60-tka):
> [...]
    Czyżby specjalne zamówienie? ;)
    Ty chociaż idziesz do sklepu i możesz kupić, nawet przepłacając. Ja już
    nie bardzo.
    Zmywarki Siemens robione dla Polski:
    https://www.siemens-home.bsh-group.com/pl/lista-prod
    uktow/zmywanie/zmywarki-wolnostojace/zmywarki-o-szer
    okosci-60-cm
    Jak widać, nie ma żadnego koloru poza szarym.

    We wszystkich innych krajach biały jest do kupienia bez problemu.
    A przedstawiciel na Polskę nie załatwi sprowadzenia białej. Pozostaje
    tylko prywatny import. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 18. Data: 2018-09-05 14:43:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 14:29:00 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    Niekoniecznie
    https://www.skapiec.pl/cat/300/1.7,8.0
    https://www.ceneo.pl/Zmywarki/p:Siemens/Kolor:Biale.
    htm

  • 19. Data: 2018-09-05 15:22:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.09.2018 11:27, marios wrote:
> [...]
    > 800 różnicy
    >
    > Lodówka za 3700 jest dla nas niestety zdecydowanie za droga.
    >
    > Podobno ludzie malują lodówki, tylko jak to się ma do kosztów
    > pomalowania i trwałości powłoki. Podobno (donoszą mi z UK) są jakieś
    > farby specjalnie na takie okazje.
    >
    > Jakbym poszedł do jakiegoś lakiernika samochodowego to pewnie impreza
    > nieopłacalna całkowicie.
    > Mam kolegę, który pomalowałby ją na pewno gdybym poprosił (maluje np.
    > wózki inwalidzkie), ale warsztat ma 50km dalej a lodówa spora. Odkręcić
    > i same drzwi malować? Ciekawe czy gwarancję by uwzględnili gdy coś z

    Oklej folią białą samoprzylepną. Jest w rolkach szer. 1m.
    Tanie i trwałe.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2018-09-05 15:24:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.09.2018 15:22, quent wrote:

    > Oklej folią białą samoprzylepną. Jest w rolkach szer. 1m.
    > Tanie i trwałe.

    https://www.fabertec.pl/pl/p/Oracal-970-RA-010-White
    -na-metry/829

    --