    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG malowanie lodówki
    Date: Tue, 4 Sep 2018 12:16:07 +0200

    W dniu 04.09.2018 o 11:37, Adam pisze:

    > Są naklejki na lodówki i pralki.
    > Może w tę stronę pójść?
    >
    > Poza tym po co malować? Rdzewieje?

    Moja żona nienawidzi stalowych/inox, złotej biżuterii i domu świecącego jak
    choinka z/od diod LED wetkniętych w co się da. A od odbitych paluchów
    dostaje nerwa, jestem skłonny dać nawet te 800 bo zlew (stalowy) czasem
    muszę wycierać papierem i też dostaję od tego nerwa :). Po prostu lubi
    czysto, bez przesady, to nie Bukiet/Żakiet z serialu, lubi schludnie. Taki
    model - to chyba dobrze.
    Biały będzie ok, jak kupię stalowy to będę słuchał o tej lodówce do końca
    jej [lodówki] lub moich dni.