    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Naczynie przeponowe 2l lub nawet mniejsze
    Date: Wed, 15 Apr 2020 08:18:37 +0200

    Cześć.

    Potrzbowałbym w *bardzo* małym obiegu wody utrzymać ciśnienie, a w
    zasadzie kompensować rozszerzalność temp. wody.

    Pomyślałem sobie że idealne będzie jakies małe naczynie przeponowe.

    Okazało się że "małe" oznacza najmniej 8l, na allegro, gdzie mam dość
    szeroki przegląda rynku w jednym miejscu.

    Nie wiem ile potrzebuje, ale na pewno nie aż tyle, u mnie samej wody w
    obiegu jest może z 3l.

    Widzę że są naczynia 2l, ale kosztują absurdalne pieniądze. Nie to że
    nie chcę wydac, ale skoro 8l kosztuje 40zł to dlaczego 2l ma kosztowąc
    150 ;) Jakoś tak niehonorowo tyle płacić ;)

    Dochodzimy do pytań:
    1) Czy takie małe naczynia, nawet mniejsze niż 2l, są dostępne gdzieś
    online za małe pieniądze?

    2) a może powinienem kupić jakieś naczynie przeznaczone jako częśc do
    pieca? Takie wewnątrzne? Jesli tak to czy ktoś ma pomysł czego szukać?
    Ma być podpinalne do standardowej rurki PP za pomocą złaczek z budowlanego.