  • 1. Data: 2009-09-30 11:34:00
    Temat: Nadeszła wiosna?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
    równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
    długości i jakości zimy?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2009-09-30 13:57:37
    Temat: Re: Nadeszła wiosna?
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
    > równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
    > długości i jakości zimy?

    U mnie kwitnie grusza, jabłoń, aronia, malina i truskawka.
    Się porobiło. Chyba znowu wiosna idzie.
    :-)

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 3. Data: 2009-09-30 16:39:34
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    > U mnie kwitnie grusza, jabłoń, aronia, malina i truskawka.
    > Się porobiło. Chyba znowu wiosna idzie.
    > :-)

    Chciałbyś!
    Rośliny się srodze rozczarują.
    My też.

    Krzysztof z kwitnącą gruszą

  • 4. Data: 2009-09-30 20:58:27
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 13:34:00 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
    > równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
    > długości i jakości zimy?

    Co do długości życia - bywają.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-10-05 21:13:10
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Bbjk pisze:
    > Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
    > równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
    > długości i jakości zimy?

    Gdy październik ciepło trzyma, zwykle mroźna bywa zima.
    Ciepły październik, zimny luty.

    --
    pozdr. Jerzy