  • 1. Data: 2019-05-22 11:03:45
    Temat: No i jak tam u Was jabłka?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Wczoraj przy pomocy szkiełka i oka oraz drabinki spenetrowałem jabłonie
    i stwierdzam, że:
    - na renecie szarej znalazłem 2 zawiązki, więc może na całym drzewie
    będzie ze 20 owoców, czyli szarlotka powinna wyjść
    - na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
    - papierówek nie będzie wcale
    - na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą
    Jacek

  • 2. Data: 2019-05-28 08:56:38
    Temat: Re: No i jak tam u Was jabłka?
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-22 o 11:03, Jacek pisze:
> [...]
    > - na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
    > - papierówek nie będzie wcale
    > - na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą

    U mnie papierówek też nie będzi.e
    na drzewku Macintosha naliczyłem 3 (słownie trzy) maleńkie owoce.

    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2019-05-28 14:24:51
    Od: Dziadek <h...@g...com>

    W dniu środa, 22 maja 2019 11:03:48 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > - na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
    > - papierówek nie będzie wcale
    > - na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą

    Okolice Bielska-Białej zapowiadają się dobrze w sadach . Jeżdżę tak raz na 2 tygodnie
    po jabłka to pani Huculak w Międzyrzeczu - ma je w kontrolowanej atmosferze, zawsze
    świeże , to mówiła mi, że zbiór jabłek zapowiada się nieźle, śliwek też, gorzej z
    gruszkami .
    Za to cudnie kwitnęły w tym roku azalie . Jak ktoś ma ochotę zobaczyć, zapraszam do
    spaceru wśród tych pięknych kwiatów podczas Święta Kwitnących Azalii u państwa
    Pudełek w Pisarzowicach :
    https://www.youtube.com/watch?v=n73ifWj6Af8

    Pozdrawiam, Dziadek

  • 4. Data: 2019-05-29 20:40:16
    Od: Dirko <j...@w...pl>

    W dniu 22.05.2019 o 11:03, Jacek pisze:

> [...]
    > - na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
    > - papierówek nie będzie wcale
    > - na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą

    Hejka. U nas na wszystkich (dwóch) jabłoniach brak zawiązków.

    Pozdrawiam!

    --
    Ja...cki