  • 31. Data: 2014-07-23 10:57:28
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 lipca 2014 10:49:58 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Pies to dopiero �mierdzi, zw�aszcza mokry...

    Moj nie smierdzi :P No dobra - mokry smierdzi ale mokry to on jest dwa razy
    do roku maksimum jak go wykapie i zwykle suszy sie wtedy na zewnatrz :)
    Normalnie to on potrafi caly dzien trzymac jak pada deszcz zeby tylko nie
    zmoknac. Kaluze omija, wody bardzo nie lubi. Jak pada to wychodzi na
    taras tylko w miejscu zadaszonym - popatrzy, poduma i wraca do domu :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2014-07-23 11:02:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 10:49, Andrzej Lawa pisze:

    > Brednie. Jak się regularnie czyści to zapach jeśli się pojawia to w takim samym
    > stopniu i na tak samo długo jak np. ty sobie pódziesz do kibla i "oddasz stolec".

    Zmysł zapachu najszybciej się adaptuje do otoczenia, spośród wszystkich zmysłów.
    Stąd kociarze, podobnie jak palacze, nie czują smrodu w domu. Pierwsi - smrodu
    kota, drudzy - smrodu papierosowego dymu. A zarówno jeden, jak i drugi smród
    przenika wszystko w domu: firanki, meble tapicerowane, dywany, tudzież włosy
    i ubrania domowników. Nie-kociarz i nie-palacz po wejściu do takich mieszkań
    nie ma wątpliwości: tu mieszka kot, a tu palacz.

    > Pies to dopiero śmierdzi, zwłaszcza mokry...

    Mokry pies nie śmierdzi, tylko ma swoisty zapach - vide "Zapach psiej sierści"
    Wojciecha Żukrowskiego. ;-)

    --
    collie

  • 33. Data: 2014-07-23 11:07:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > doradz jakąś ale zasilanie musi byc na 12V z jakiegoś aku do tego jaki
    > internet?

    Rynek zmienia się na tyle szubko, że nie jestem na bieżąco.
    Jeszcze kilka lat temu trzeba było dwa urządzenia (kamerka i modem 3g do
    wysyłania danych) a teraz widzę np. coś takiego:

    http://polphone.pl/u/p3286_Kamera_GSMUMTS3GMMS_video
    _zdjecia_nasluch.php

    Wkładasz do tego kartę SIM (jak do telefonu) i masz bezprzewodową kamerkę
    której obraz możesz oglądać (i nagrywać) skądkolwiek.

    To pierwszy link jaki mi google zwrócił więc nie wiem jaką to ma jakość na
    pewno tego jest więcej, trzeba by poszukać i popytać co obecnie jest
    najlepsze. Niezależnie od tego co wybierzesz najważniejsze jest oświetlenie
    bo jak będzie kiepskie oświetlenie to twarze będą nie do rozpoznania. Więc
    przydałyby sięjakieś halogeny z czujnikiem ruchu.
    > Może jakas kamerka samochodowa nagrywająca w pętli?

    Jeśli chodzi o samo nagrywanie to tak, ale jak ktoś ją ukradnie to nie
    będzie śladu.

    > A na marginesie - wypuscili podpalaczy bo nie ma dowodow.
    > Ba nawet mowili ze powinno sie im dziekowac bo to oni zawiadomili pierwsi
    > straz....

    Współczuję

    > Poza tym zaczynamy spac na budowie z sąsiadami obok.
    > Na zmiane bedziemy spac w domu obok (bo ma dach) - nie wiem czy jest sens
    > ale zobaczymy

    Spanie nie pomoże na kamień lecący w nowowstawione okno. Tylko kamery.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 34. Data: 2014-07-23 11:39:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2014 10:57, Adam pisze:

    > Moj nie smierdzi :P No dobra - mokry smierdzi ale mokry to on jest dwa razy
    > do roku maksimum jak go wykapie i zwykle suszy sie wtedy na zewnatrz :)

    W terenie wiejskim to niestety nie jest tak łatwo - wystarczy że się
    wymknie i wytarza "w perfumie" ;->

    Ale zgoda, że to dotyczy tylko trochę nieporadnych psiarzy, co nie
    potrafią swoich pupili dopilnować.

  • 35. Data: 2014-07-23 11:42:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2014 11:02, collie pisze:

> [...]
    > dywany, tudzież włosy i ubrania domowników. Nie-kociarz i nie-palacz
    > po wejściu do takich mieszkań nie ma wątpliwości: tu mieszka kot,

    Totalne brednie.

    Tobie się chyba pomylił kot ze skunksem, który faktycznie chmurę
    "aromatu" rozpyla - podobnie jak palacz paląc.

    Koty mają odruch zakopywania po sobie (nawet obwąchują kontrolnie), więc
    odchody nie leżą na powierzchni żwirku.

    > Mokry pies nie śmierdzi, tylko ma swoisty zapach - vide "Zapach psiej
    > sierści"

    To jest odrażający smród i tyle.

  • 36. Data: 2014-07-23 11:56:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 11:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Totalne brednie.

    > Koty mają odruch zakopywania po sobie (nawet obwąchują kontrolnie), więc odchody
    > nie leżą na powierzchni żwirku.

    Zakopane w żwirku gówno też śmierdzi, a "zapaszek" roznosi się po mieszkaniu.
    Ale Ty mieszkając z kotem już tego nie czujesz.

    > To jest odrażający smród i tyle.

    Bredzisz. :-D

    --
    collie

  • 37. Data: 2014-07-23 12:26:03
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-22 02:02, uciu pisze:

    > Miałbym pistolet to bym wybił wszystkich!!!!!!!!

    Przykra sprawa, bo dopóki menele nie poczują respektu to są szanse na
    takie zajazdy w miarę nachodzących ich fantazji, więc puki gniew w Tobie
    i szwagrze ...

  • 38. Data: 2014-07-23 12:27:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 12:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Znasz się jak kura na pieprzu.

    Dzięki Bogu nie mieszkam z kotem.

    --
    collie