  • 1. Data: 2014-07-19 15:30:02
    Temat: Upal i kladzenie gresu na taras
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Witam,

    Pytanie - czy są przeciwskazania by kłaść na tarasie kafelki w taki upał
    jak teraz?

    TIA
    Ghost

  • 2. Data: 2014-07-19 19:11:09
    Temat: Re: Upal i kladzenie gresu na taras
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-19 15:30, Ghost wrote:
    > Witam,
    >
    > Pytanie - czy są przeciwskazania by kłaść na tarasie kafelki w taki
    > upał jak teraz?

    Są. Klej Ci się pewnie odparzy. Woda za szybko odparowuje.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2014-07-19 19:19:59
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Są. Klej Ci się pewnie odparzy. Woda za szybko odparowuje.

    Efekt odparzenia będzie natychmiastowy czy np. za trzy lata?

    Woda raczej nie ma którędy szybko odparować.

  • 4. Data: 2014-07-20 02:12:49
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Pytanie - czy są przeciwskazania by kłaść na tarasie kafelki w taki
    > upał jak teraz?
    >
    > TIA
    > Ghost

    mozna klasc tylko polewaj woda albo przykryj folia zeby zdazyl klej zwiazac

    Andrzej

  • 5. Data: 2014-07-20 08:23:56
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "HANA" napisał w wiadomości grup

    >mozna klasc tylko polewaj woda albo przykryj folia zeby zdazyl klej zwiazac

    Wykonawca ma plandekę, pewnie tez starczy.

    Dzięki za konkret.

  • 6. Data: 2014-07-20 19:29:08
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    > Użytkownik "HANA" napisał w wiadomości grup

    > Wykonawca ma plandekę, pewnie tez starczy.
    >
    > Dzięki za konkret.

    a to jeszcze dopisze...
    ja bym przed ukladaniem porzadnie zlal beton woda i plytki jesli to nie
    gres, tez namoczyl ze 24h przed polozeniem
    reszta jak wyzej
    plandeka w zupelnosci starczy

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 7. Data: 2014-07-20 19:31:25
    Od: "myrkysfara" <g...@w...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ja bym przed ukladaniem porzadnie zlal beton woda i plytki jesli to nie
    > gres, tez namoczyl ze 24h przed polozeniem

    Przy takich upalach sie nie uklada plytek klej jest do temperatury 25 s

  • 8. Data: 2014-07-20 20:07:39
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "myrkysfara" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Przy takich upalach sie nie uklada plytek klej jest do temperatury 25 s

    No ja wiem, ale wiem też, że jednak układają i nie usłyszałem jak dotąd co
    się konkretnie ma przydarzyć.

  • 9. Data: 2014-07-21 00:15:55
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    > Użytkownik "myrkysfara" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No ja wiem, ale wiem też, że jednak układają i nie usłyszałem jak dotąd co
    > się konkretnie ma przydarzyć.

    nic
    fizyka na poziomie 5 kalsy podstawowki
    parujaca woda odbiera cieplo
    zrob sobie may eksperyment
    ja to stosuje na rybach
    mocze recznik i owijam nim piwo ;-)
    po 10-20 minutach jest przyjemnie chlodne, nawet jak jest +30

    Andrzej

  • 10. Data: 2014-07-21 09:53:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.07.2014 15:30, Ghost pisze:
    > Witam,
    >
    > Pytanie - czy są przeciwskazania by kłaść na tarasie kafelki w taki
    > upał jak teraz?

    Oprócz tego, co pisali inni - nie da się układać w nocy?