  • 61. Data: 2021-10-30 12:22:52
    Temat: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2021 o 12:03 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > 2 47 ms 75 ms 66 ms poz-bng101.neo.tpnet.pl [83.1.5.122]
    > 3 27 ms 26 ms 28 ms poz-r11.tpnet.pl [80.50.146.141]
    > 4 37 ms 36 ms 37 ms hbg-b2-link.ip.twelve99.net
    > [213.248.96.144]
    > 5 49 ms 49 ms 47 ms hbg-bb3-link.ip.twelve99.net
    > [62.115.120.70]
    > 6 48 ms 49 ms 48 ms prag-b4-link.ip.twelve99.net
    > [62.115.124.27]
    > 7 47 ms 47 ms 47 ms
    > metroport-svc075778-ic364593.ip.twelve99-cust.net [80.239.132.221]
    > 8 * * * Request timed out.
    > 9 57 ms 58 ms 59 ms t10-indi.ajc.com.pl [91.198.94.1]

    traceroute nie jest miarodajny bo w zależności od operatora (i ile kasy
    płaci za ruch) - jego ruch z PL do PL może iść np. przez Frankfurt.

    Pobaw się graficznymi tulami, np:

    https://geotraceroute.com/?node=0&host=185.234.91.25
    2

    TG

  • 62. Data: 2021-10-30 12:29:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2021 o 21:59 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

    > news.neostrada.pl nie wymaga niczego, oprócz polskiego adresu IP :)

    Kiedyś neostrada wpuszczała tylko swoich klientów (mających neo lub netię)
    z autoryzacją.
    Później zdjeli wymóg autoryzacji - ale wpuszczali tylko klientów ze swoich
    adresacji.
    Później dali możliwość dopisywania IP (poprzez maila na jakiś automat)
    zaufanych sieci.
    Nie wiem czy ten automat dalej działa - ale działał przez wiele lat i w
    efekcie połowa Polski (tam gdzie byli userzy znający nntp) jest "zaufana"
    a reszta nie.
    Sam zgłaszałem różne lokalizacje (tam gdzie byłem na wyjazdach, u rodziny
    lub znajomych) i po wysłaniu maila po paru godzinach serwer wpuszczał.

    TG

  • 63. Data: 2021-10-30 12:35:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2021 o 12:29 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > Sam zgłaszałem różne lokalizacje (tam gdzie byłem na wyjazdach, u
    > rodziny lub znajomych) i po wysłaniu maila po paru godzinach serwer

    Komu nie działa, a chce korzystać niech napisze maila na: usenet (at)
    news.neostrada.pl
    Może odpowiedzą.

    TG

  • 64. Data: 2021-10-30 12:37:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2021 23:09:07 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Nie ze wszystkich adresów da się połączyć - ja np. nie mogę.

    Sorry, wiadomość nieaktualna. Spróbowałem właśnie neostrady i widzę że
    działa. Mogę czytać i wysyłać. A jeszcze w zeszłym roku nie mogłem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 65. Data: 2021-10-30 12:42:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sam zgłaszałem różne lokalizacje (tam gdzie byłem na wyjazdach, u
    > rodziny lub znajomych) i po wysłaniu maila po paru godzinach serwer

    Dlatego mam postawionego Hamstera gdzieś na Netii i obojętnie skąd się
    loguję do swojego serwera to działa zawsze :)

    Jbco, to tutaj jest wykaz serwerów
    http://news.chmurka.net/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 66. Data: 2021-10-30 15:32:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Pete.
    On 30.10.2021 07:48 you wrote:

    > Raczej cypryjskie czy gdzie tam teraz Solorz ma kasę.

    Ojojoj.
    Pochrzaniło mi się z Interia.pl

    --
    Pete

  • 67. Data: 2021-10-30 19:38:14
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2021-10-25 15:15, Adam wrote:
    > Polegało to na "czytaniu" pola magnetycznego emitowanego przez cewki
    > odchylania. Oczywiście nie było feedbacku, a tylko podglądanie zawartości
    > monitora.

    Pole emitowane przez odchylanie H/V monitorów CRT nie niesie informacji
    o obrazie monitora.

  • 68. Data: 2021-10-30 20:03:12
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 30 October 2021 at 19:38:16 UTC+2, Pcimol wrote:

    > Pole emitowane przez odchylanie H/V monitorów CRT nie niesie informacji
    > o obrazie monitora.
    Każda klawiatura komputerowa ma wbudowany data logger i dlatego oznaczona jest od
    dołu numerem seryjnym

    Ale nawet klawiatura bez data loggera jest trywialna do podsłuchania, gdyż po
    intensywnym użytkowaniu, każdy klawisz generuje swoją sygnaturę akustyczną,
    wynikającą ze zużycia.

    Dlatego wszystkie agencje wymieniają klawiatury co 3 miesiące, aby nie były zdalnie
    podsłuchiwane

    Każdy może to sprawdzić zwyklym mikrofonem

    Wciskając po kolei klawisze, albo pisząc rózne teksty, a nastepnie analizując plik
    zapisujący sygnatury klawiszy jako audio

  • 69. Data: 2021-10-30 21:55:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/10/2021 20:03, a a wrote:
    > Każda klawiatura komputerowa ma wbudowany data logger i dlatego oznaczona jest od
    dołu numerem seryjnym

    To prawda. Podobno dane da się odczytać tym klawiszem, co nikt już nie
    wie do czego jest, SysReq. Co bardziej światomi owijają wtyczkę USB
    folią aluminiową o długości fali równej szerokości clocka PS/2.

  • 70. Data: 2021-10-30 22:09:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/10/2021 21:55, heby wrote:
    > To prawda.

    Przy okazji, można osobie z tym łatwo poradzić:

    http://www.lattimore.id.au/images/tinfoil-computer-1
    .jpg

    A nawet na wszelki wypadek:

    https://i.chzbgr.com/full/5011605504/hB068A3B0/i-get