  • 1. Data: 2016-09-14 10:04:41
    Temat: Ocieplenie murłaty (na lanym) styro?
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    http://przeklej.org/file/LD3UH1/skosy-fragment.png
    Zastanawiam się czy otulić murłatę styro + ciągłośc szlichty, czy
    skończyć przed murłata ze styro, wepchać ciasno watę - na nią jakiś
    fragment folii paraprzep. czy może też delikatnie próbować położyć
    beton (~3 cm).
    Zgnije pod styropianem? Dać jej lepszy przewiew?, reszta więźby będzie
    niczym nieosłonięta, pokrycie deskowanie+gont (chyba).

    (nie chce dyskusji o lanym stropie, dla informacji, między betonem a
    krokwią jest ok. 20 cm przestrzeni - styro 2x8 + szlichta ~2-3? cm, tego
    stropu jeszcze nie ma, ale szukam w/z nim problemów już)

  • 2. Data: 2016-09-14 12:01:29
    Temat: Re: Ocieplenie murłaty (na lanym) styro?
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 14.09.2016 10:04, jedenptak wrote:
> [...]
    > krokwią jest ok. 20 cm przestrzeni - styro 2x8 + szlichta ~2-3? cm, tego
    > stropu jeszcze nie ma, ale szukam w/z nim problemów już)

    Żadnej wełny i żadnego przewiewu.

  • 3. Data: 2016-09-14 15:10:07
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Wed, 14 Sep 2016 12:01:29 +0200
    KIKI <n...@e...il> wrote:

    > Żadnej wełny i żadnego przewiewu.

    Chciałem tylko zauważyć, że wełna nie będzie miała kontaktu z wnętrzem
    domu - chyba że liczyć 10cm betonu za przegrodę paroprzepuszczalną. -
    nie wiem czy to uwzględniłeś. No niby beton tez przepuszcza, jak
    wszystko.

    Ale w sumie, to chyba racja, jeżeli wełna z jakichś przyczyn nasiąknie
    to będzie bagno.
    A więc murłaty pod styro i szlichta łacząca się z klejem/tynkiem
    elewacji, jedynie krokwie będą delikatnie psuć całość.

    dzięki