  • 1. Data: 2016-09-12 22:06:20
    Temat: sciany szczytowe - zalewac skosy, czy zostawiac "zeby"
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Pytanie jak w temacie: czy sciany szczytowe zostawiac w formie "zebow" i
    pozwalac na docieplenie ich w formie docinanych kawalkow styropianu, czy
    jednak nakazac budowlancowi zalanie ich i zrobienie skosow z betonu?
    Dla niego to obojetne - mowi, ze czesciej zdarza mu sie robic "zeby".
    Do mnie przemawia bardziej zalanie - przynajmniej zamkne od gory Porotherm.
    A jakie jest Wasze zdanie w tym temacie?
    Piotr

  • 2. Data: 2016-09-12 23:13:18
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 12.09.2016 22:06, gobo wrote:
> [...]
    > Do mnie przemawia bardziej zalanie - przynajmniej zamkne od gory Porotherm.
    > A jakie jest Wasze zdanie w tym temacie?

    Od góry zamknij porotherm klejem i wklej styropian w te zęby od razu.
    Żadnego betonu tam nie wlewaj. Beton będzie przewodził. Byle klejem
    dobrze zakleić
    Ma być szczelnie zaknięte od góry.

  • 3. Data: 2016-09-12 23:14:13
    Od: KIKI <n...@e...il>

    A w ogóle to daj foty. Obadamy co tam masz.

  • 4. Data: 2016-09-13 07:38:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 22:06:23 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    > Do mnie przemawia bardziej zalanie - przynajmniej zamkne od gory Porotherm.
    > A jakie jest Wasze zdanie w tym temacie?

    Najważniejsze żeby nie było wymurowane do samej góry.
    Tam musi być miejsce aby na szczyty od góry styropian przykleić

  • 5. Data: 2016-09-13 09:48:56
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 13.09.2016 07:38, Kris wrote:

    > Najważniejsze żeby nie było wymurowane do samej góry.
    > Tam musi być miejsce aby na szczyty od góry styropian przykleić

    15 cm lub więcej.

  • 6. Data: 2016-09-13 12:35:25
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 września 2016 09:48:58 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > 15 cm lub więcej.

    Ale też bez przesady - jak się zakończy ściankę mocno poniżej dolnej linii krokwi, to
    nie będzie do czego przymocować UDeka przy kartonowaniu.

    --
    bajcik

  • 7. Data: 2016-09-13 13:02:42
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 13.09.2016 12:35, Krzysztof Garus wrote:

    > Ale też bez przesady - jak się zakończy ściankę mocno poniżej dolnej linii krokwi,
    to nie będzie do czego przymocować UDeka przy kartonowaniu.

    Ale krokwie są 20 przeważnie. Trzeba to wymierzyć i ewentualnie kawałek
    cegły dokleić tu i tam. Ja bym przed więźbą nic nie murował. W trakcie
    więźby dopiero.