  • 1. Data: 2018-08-28 11:02:12
    Temat: Oczyszczacz powietrza w okapie kuchennym podszafkowym
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Żona już zaczeła marudzić że idzie zima i oczyszczacz powietrza
    trzeba kupić.

    I już miałem kupić taki wolno stojący.
    Tylko że to jest kolejny grat na który trzeba będzie uważać.
    I tak sobie pomyślałem a jakby tak w okapie kuchennym był?

    Szukam
    i znalazłem tylko takie coś:

    http://www.falmecpolska.pl/pl_pl/falmec_world/eion_s
    ystem_jedyne_okapy_kt%C3%B3re-263.html

    dużo trudnych słów :)
    wiec jakoś mnie to nie przekonuje

    Jakieś inne opcje?

  • 2. Data: 2018-08-29 19:26:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.08.2018 o 11:02, Bolko pisze:
> [...]
    > Tylko że to jest kolejny grat na który trzeba będzie uważać.
    > I tak sobie pomyślałem a jakby tak w okapie kuchennym był?

    Z filmu niewiele wynika. Nic nie ma o budowie tych okapów.
    No i dwie moje uwagi:
    1. cena np. Twister E.ion 9.399 zł
    2. zabudowa nad kuchnią, to najgorsze z możliwych miejsc dla
    oczyszczacza powietrza (no chyba, że ktoś nie gotuje).
    Jacek

  • 3. Data: 2018-08-30 09:53:08
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Żona już zaczeła marudzić że idzie zima i oczyszczacz powietrza
    Napisz, dlaczego akurat oczyszczacz się żonie zamarzył, a nie np okap.Choćby i z siłą
    wodospadu, czy cóś.
    No bo oczyszczacz? Trochę tlenu też by się przydało.
    Pozdro.abomito

  • 4. Data: 2018-08-30 17:26:38
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 02:53:10 UTC-5 użytkownik abomito napisał:
    > Witam
    > Napisz, dlaczego akurat oczyszczacz się żonie zamarzył, a nie np okap.Choćby i z
    siłą wodospadu, czy cóś.
    > No bo oczyszczacz? Trochę tlenu też by się przydało.

    Bo zima idzie i somsiat gumiaki juz do piwnicy laduje.

  • 5. Data: 2018-08-31 21:03:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 30.08.2018 o 17:26, s...@g...com pisze:
    > Bo zima idzie i somsiat gumiaki juz do piwnicy laduje.

    To jakby z propozycją dorzucenia połowy co za oczyszczacz poszli do
    sąsiada...?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2018-08-31 22:17:14
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 14:03:40 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > To jakby z propozycją dorzucenia połowy co za oczyszczacz poszli do
    > sąsiada...?

    Nie widze przeciwwskazan :)

    I tak co zime? Jakos tego nie widze nawet w moich najdzikszych fantazjach :)

  • 7. Data: 2018-09-02 21:45:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 31.08.2018 o 22:17, s...@g...com pisze:
    > Nie widze przeciwwskazan:)
    >
    > I tak co zime? Jakos tego nie widze nawet w moich najdzikszych fantazjach:)

    Nie palić tą połowę tylko na inwestycje przeznaczyć :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz