  • 1. Data: 2012-05-22 23:31:53
    Temat: Oddam duże sadzonki Parczeliny Trójlistkowej - Podlaskie
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie.

    Gdyby ktoś z Was był koło Białegostoku i miał ochotę zabrać gratis sadzonkę
    Parczeliny (w dużej doniczce ukorzeniona, ponad 2m. wysokości, forma pienna)
    to zapraszam do Zabłudowa.
    Kupiłem w ub. roku w szkółce kilkanaście szt. za 10zł. a potrzebowałem tylko
    jedną. Niestety pojedynczo nie sprzedawali. ;-)
    Pozostałe posadziłem do doniczek. Większość już rozdałem, ale zostało jeszcze
    kilka i szkoda aby się zmarnowały. Niedawno przesuwałem doniczki i okazało
    się, że wrosły nieco między kostkę brukową, więc tym bardziej trzeba
    pospieszyć się z sadzeniem do gruntu. Podczas przesuwania urwałem cześć
    korzeni wystających poza doniczki.
    Zapraszam na priva. Adres:
    artmedia(małpa)wp.pl
    Pozdrawiam.