  • 1. Data: 2009-12-22 15:57:49
    Temat: Odkurzacz Parkside z Lidla.
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Poleca ktoś?
    Do pary blaszany filtr "kominkowy", czyli także zapewne do pyłu i gruzu.
    Cel to kompletne wykończenie mieszkania, gładzie już były, no ale jakieś poprawki się
    zdarzą.
    Okurzacz dla siebie przy pracy własnej, nie dla ekip (niech przyjeżdżają ze swoim
    sprzętem jakby co).
    JaC

  • 2. Data: 2009-12-22 21:27:27
    Temat: Re: Odkurzacz Parkside z Lidla.
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    ąćęłńóśźż <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > własnej,
    > nie dla ekip (niech przyjeżdżają ze swoim sprzętem jakby co). JaC

    Kurczę, też mnie ta puszka kusi :-)
    Choć szczerze mówiąc bardziej mi się podobał ten z poprzedniej
    promocji - trochę droższy, ale i większej mocy, z gniazdkiem
    dodatkowego osprzętu.
    Póki co odpuściłem sobie po przejrzeniu opcji dostępnych na allegro.
    Za podobne pieniądze jest całkiem spory wybór.

    J.