  • 1. Data: 2009-12-22 18:55:27
    Temat: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    !! Ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

    Ostrzegam wszystkich przed zmywarkami Electrolux'a do zabudowy. Szczególnie
    przed zmywarkami serii ESL66xxx oraz ESI66xxx.
    Ze zmywarek tych wydostaje się para. Tego nie widać bo są w zabudowie, a
    para o wysokiej temperaturze robi swoje, czyli niszczy meble.
    W zmywarkach tych kanał suszenia jest tak wykonany, że nie ma szans aby był
    szczelny. Serwisy przyznają się, że bardzo często mają reklamację tej wady i
    są praktycznie bezradne w tym przypadku. Wymiana uszczelek nie przynosi
    żadnej poprawy.

    W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo
    są to naprawy bez wymiany część.

    NIE RÓBCIE TEGO BŁĘDU CO JA ZROBIŁEM.

  • 2. Data: 2009-12-22 19:17:25
    Temat: Re: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jar wrote:
> [...]
    > żadnej poprawy.
    >
    > W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo

    Witka,
    Ja niedawno nabylem ESL67010. Wprawdzie nie jest to ESL66xx ale problem
    wydobywania sie pary rowniez wystepowal. Mialo to miejsce z lewej strony
    (patrzac na zmywarke). Okazalo sie. ze wystarczylo wyregulowac zamek i
    plyte meblowa i problem zniknal.

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-12-22 19:32:47
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    To nie jest kwestia regulacji. To jest kwestia polaczenia dwuch elementów na
    styk z wykorzystaniem uszczelki z gabki, a elemety maja stala pozycje.

  • 4. Data: 2009-12-22 19:40:37
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jar wrote:
    > To nie jest kwestia regulacji. To jest kwestia polaczenia dwuch elementów na
    > styk z wykorzystaniem uszczelki z gabki, a elemety maja stala pozycje.

    Czyli jednak moj model ma to inaczej rozwiazane bo regulacja zamka
    pomogla w 100%

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-12-22 22:45:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jar" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szczególnie

    > W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo

    Dzieki za info, bede kupowal niedlugo caly osprzet do kuchni. Te firme mine
    z daleka.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-12-22 22:58:10
    Od: z...@p...onet.pl

    > Dzieki za info, bede kupowal niedlugo caly osprzet do kuchni. Te firme mine
    > z daleka.
    >
    > Pozdro.. TK

    Jak jeszcze kilku się wypowie o innych typach to nie będziesz miał co kupić :)

    To już nie ta sama klasa sprzetu co kilka lat temu i to mimo całej gamy
    niwinek technicznych.:)

    Zbyszek

  • 7. Data: 2009-12-22 23:01:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak jeszcze kilku się wypowie o innych typach to nie będziesz miał co
    > kupić :)
    >
    > To już nie ta sama klasa sprzetu co kilka lat temu i to mimo całej gamy
    > niwinek technicznych.:)

    Z pewnoscia masz racje, ale droga eliminacji moze uda sie wybrac cos troche
    wartosciowego. :-)

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-12-22 23:37:09
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    > Dzieki za info, bede kupowal niedlugo caly osprzet do kuchni. Te firme
    > mine z daleka.

    To głupio zrobisz bo my katujemy już drugi rok zmywarkę właśnie z rodziny
    ESI i jest rewelacyjna, w życiu nie mieliśmy problemu z meblami. Najlepsze,
    że ma taki szybki program 30 minutowy. Od zakupu chyba jeden raz odpaliliśmy
    inny, dłuższy program. Zawsze po tych 30 minutach wymujemy wszystko
    czyściutkie i pięknie domyte, czego nie może powiedzieć moja siostra po
    godzinie zmywania w boshu.

    pozdrawiam,

    Maciek

  • 9. Data: 2009-12-23 08:47:21
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > To już nie ta sama klasa sprzetu co kilka lat temu i to mimo całej gamy
    > niwinek technicznych.:)

    Nowinki techniczne polegają głównie na zastępowaniu plastkiem wszystkiego co
    się da. Zraszacze w większości _popularnych_ zmywarek są teraz wykonane z
    plastiku. Bębny w niektórych pralkach też nie są z nierdzewki, zaś namiętnie
    pojawiają się tam elementy z plastiku. Nie do pomyślenia np. kilkanaście lat
    temu, kiedy kupiłem sobie zmywarkę Candy. Wewnątrz dokładnie wszystko było
    wykonane z nierdzewki. Działała cicho i niezawodnie. Zostawiłem ją w swoim
    starym mieszkaniu nowemu właścicielowi, i działała bez zarzutu do ostatniej
    chwili, po kilkunastoletniej służbie. Wypalały się w niej jedynie styki w
    głównym wyłączniku, bo sterowanie nie było elektroniczne tylko stykowe, więc
    kilka razy wymieniałem ten wyłącznik "własnymi ręcyma".
    Dzisiejsze BEKO, SIEMENSY, Electroluxy itp. to jeden chiński badziew. Niestety
    produceni wiedzą co robią, fachowo "wytaniając" produkty. AGD nie ma prawa
    działać dłużej jak 5-6 lat. Potem musisz wymienić je na nowe, bardziej trendy
    i bardziej ekologiczne, a stare masz wyrzucić na śmietnik i już. Jest to
    wszystko tak skonstruowane, że po ściśle wyliczonym czasie posypie się tyle
    rzeczy na raz, że naprawa stanie się nieopłacalna.
    Oczywiście moje narzekanie dotyczy sprzętu AGD klasy średniej, dostępnej dla
    ludzi a nie dla cżłonków rad nadzorczych ;-) Tak więc Miele, Smeg itp. są
    poza podejrzemiem (choć i poza zasięgiem dla większości).

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 10. Data: 2009-12-23 08:47:48
    Od: "s...@p...onet.pl" <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2009-12-23 00:37, DeSola pisze:

> [...]
    > inny, dłuższy program. Zawsze po tych 30 minutach wymujemy wszystko
    > czyściutkie i pięknie domyte, czego nie może powiedzieć moja siostra po

    Jam mam 2,5 roku ESL 68040 - zmywarka bajka - program 30 minutowy super
    sprawa !!!

    Pozdrawiam.
    Sharpie