eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyUsuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa? › Odp: Odp: Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?
    From: "Johnny" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Odp: Odp: Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?
    Date: Wed, 20 May 2015 17:35:00 +0200

    > Ile płaciłeś jak zamawiałeś frezarkę?

    200 zeta za 6 średniej wielkości (około 30 letnie drzewa owocowe). Zabrało
    im to godzinę pracy. Niektóre firmy biorą od średnicy, niektóre od godziny
    pracy. Według mnie lepiej na godzinę, bo czort wie jak oni tę średnicę
    liczą, a pozatem wczesniej był fachowiec oblukac robotę i z góry wiedziałem
    ile zapłacę. Frezarka wżarła się na 20cm w grunt, i jeszcze przybrała
    wszelkie odrost korzeniowe. Jestem bardzo zadowolony z usługi.

    Pozdrawiam Johnny

    P.s. Tak a propos, jak rozmawiałem z tym fachowcem od frezarki to
    stwierdzil, że mało ludzi zna tę usługę. Jak już który bardziej leniwy to z
    niewiedzy zamawia kopareczkę i wykopie karpy. Tylko, że te karpy trzeba
    potem gdzieś wywieżć i tu znowu koszt, bo transport, ładowanie, zrzucanie.
    Tak więc opcja z frezarką wydaje się najwłaściwsza.