  • 1. Data: 2011-07-12 09:12:45
    Temat: Odp: klej do styro w zastosowaniu "cementowym"
    Od: shaman <g...@m...pl>

    Ja wywaliłem na drogę 2 worki takiego kleju firmy Alpol. Leżały całą zimę w blaszaku
    więc tak czy siak nie ryzykowałbym tego użyć. Polałem trochę wodą, żeby wiatr tego
    nie rozpylał.. stwardniało diabelstwo okrutnie.. w ogóle się tego nie spodziewałem i
    teraz żałuję, że nie wykorzystałem tego kleju jakoś rozsądnie. Moim zdaniem na pewno
    nada się do umocowania słupków.