  • 1. Data: 2016-09-16 21:19:02
    Temat: Odpływ w garażu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Cześć,

    Można zrobić odpływ w garażu do kanalizacji albo "w ziemię"? Założenie
    jest na stopniałe śniegi i szybkie mycie posadzki. Architekt mi mówił że
    nie, bo smary i oleje. No ale do toalety też mogę spuszczać smary, a z
    odbiorem wc nie ma problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-09-16 21:34:06
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 września 2016 21:19:04 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    > jest na stopniałe śniegi i szybkie mycie posadzki. Architekt mi mówił że
    > nie, bo smary i oleje. No ale do toalety też mogę spuszczać smary, a z
    Po raz kolejny Twoj architekt zabłysnął.
    Dobra rada- zmień go w końcu.
    Zapytaj go czy podjeździe też zrobić szczelną wannę bo deszcz czasami pada i wtedy
    "smary i oleje"
    Co do odpływu- to zrób albo liniowy w poprzek garażu w okolicach progu albo wzdłuż
    przez środek garażu.
    I poważnie- pogoń tego architekta bo w ciągu chyba 2tygodni o jego 3 idiotycznych
    propozycjach pisałeś.

  • 3. Data: 2016-09-16 22:00:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    przez środek garażu.
    > I poważnie- pogoń tego architekta bo w ciągu chyba 2tygodni o jego 3 idiotycznych

    Już za późno, dom się buduje. W przyszłym tygodniu lejemy chudziaka. A
    architekt jest dodatkowo kierbudem :-) Nie powiem, zaczynam powątpiewać
    czy dobrze wyszło, ale teraz nie odkręcę. Staramy się z żoną za kierbuda
    sprawdzać i dopytywać się o wszystko na budowie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2016-09-16 22:22:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 września 2016 22:00:24 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Już za późno, dom się buduje.
    No i w czym problem?
    Pogoń gościa, im szybciej tym lepiej. Jakiegoś lokalnego kierbuda do stawiania
    pieczątek poszukaj a budowy sam pilnuj.
    >W przyszłym tygodniu lejemy chudziaka.
    Czyli dopiero początek, zostawisz go to strach pomyśleć co tam Wam jeszcze natworzy.
    Poszukaj lokalnie kierbuda za 2tys na całą budowę niezbędne pieczątki Ci wstawi a
    dopilnujesz sam.

  • 5. Data: 2016-09-16 22:46:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    A z tym odwodnieniem to teraz standard, uciążliwy taki brak jest w
    użytkowaniu? Na środku mam kanał 3m i po 1,5m do bramy i ściany w głębi
    garażu. Auta mają być głównie parkowane pod wiatą wolnostojącą -
    planowane całorocznie. W poniedziałek ma być lany chudziak i teraz nie
    wiem czy robić z tego sprawę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2016-09-16 22:58:00
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 16 września 2016 22:46:31 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Na środku mam kanał 3m i po 1,5m do bramy i ściany w głębi
    > garażu.

    Mam kanał metr dłuższy, ale gdybym drugi raz budował to byłby od bramy do ściany.
    Żeby auta nie turlać i wygodnie wchodzić/wychodzić z obu stron.

  • 7. Data: 2016-09-16 23:01:58
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > garażu. Auta mają być głównie parkowane pod wiatą wolnostojącą -
    > planowane całorocznie. W poniedziałek ma być lany chudziak i teraz nie
    Zrób końcowke kanalizy w okolicy bramy garażowej. Dopiero chudzak lejesz to jeszcze
    będzie czas na ew zrobienie odpływu

  • 8. Data: 2016-09-16 23:09:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 września 2016 23:01:59 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    .
    > Zrób końcowke kanalizy w okolicy bramy garażowej. Dopiero chudzak lejesz to jeszcze
    będzie czas na ew zrobienie odpływu

    U mnie auto w garażu stoi ze 3dni w roku ale często coś innego tam bałaganie i na
    koniec myjka przelecę ściany i posadzkę. Po to odpływ.
    Co do kanału- jak nie jesteś jakimś hobbystą, miłośnikiem starych aut itp to
    zrezygnuj z kanału. Bo ze dwa razy w życiu tam wleziesz. Ostatni raz kanał był mi
    potrzebny jak 125p fiata miałem.

  • 9. Data: 2016-09-16 23:11:43
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 16.09.2016 22:00, Mateusz Bogusz wrote:

> [...]
    > czy dobrze wyszło, ale teraz nie odkręcę. Staramy się z żoną za kierbuda
    > sprawdzać i dopytywać się o wszystko na budowie.

    A uziom fundamentowy masz? A bednarkę do miejsca z rozdzielnia? A
    przepusty na część kabli pod chudziakiem?
    Nie rób chudziaków teraz.

  • 10. Data: 2016-09-16 23:46:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mam kanał metr dłuższy, ale gdybym drugi raz budował to byłby od bramy do ściany.
    Żeby auta nie turlać i wygodnie wchodzić/wychodzić z obu stron.

    Teraz patrzę jak go widzę, że śmiało mogłem 4m robić. No ale mój
    pierwszy. Frajda będzie z pewnością większa od najazdów dających 30cm i
    niepewność czy na łep to nie spadnie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz