  • 1. Data: 2010-12-23 17:11:50
    Temat: Odśnieżanie mechaniczne
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    życzę miłych spokojnych i pogodnych Świąt i Do siego 2011 roku.

    Jednocześnie pytam, czy jest na grupie ktoś, kto używa spalinowej
    odśnieżarki i może podzielić się doświadczeniami jak takie urządzenie
    sprawuje się na posesji. Nie mam na myśli odśnieżania 200 m drogi lecz
    kawałek podwórka, podjazd do garażu, chodnik przed bramą, w sumie mniej
    więcej jakieś 250 m kwadratowych.
    Grupowiczów, którzy na wszystko mają gotową odpowiedź informuję:
    - wiem był przed chwilą wątek o odśnieżaniu, tylko zrobił się
    pornograficzno - towarzysko - męsko - kobieco - szowinistyczny.
    - wiem, odśnieżanie bardzo służy zdrowiu. Bardzo lubię odśnieżać i odśnieżam
    z dużym zapałem, ale przy moim wieku i stanie zdrowia nie wiem jak długo
    jeszcze dam radę, toteż na wszelki wypadek chciałbym się dowiedzieć jak
    sprawuje się spalinowa odśnieżarka.
    - wiem śmierdzi, ale ja bardzo lubię woń spalin.

    Antoni Broniak

  • 2. Data: 2010-12-23 19:40:02
    Temat: Re: Odśnieżanie mechaniczne
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    > Jednocześnie pytam, czy jest na grupie ktoś, kto używa spalinowej
    > odśnieżarki i może podzielić się doświadczeniami jak takie urządzenie
    > sprawuje się na posesji.
    Nie mam odśnieżarki ale obserwuję tych co używaja
    Po pierwsze - jest od 8 do 12 rodzajów śniegu
    Po drugie - żadna z nich nie wywozi śniegu /żart/ więc musisz miec miejsca w
    zasięgu wyrzutu - ciągi gdzie bedzie ten śnieg gromadzony
    Po trzecie - te tanie co się je pcha to tylko do lekkiego i dość szybko
    wysiadają
    SJS

  • 3. Data: 2011-01-01 17:45:10
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2010-12-23 18:11, Antoni.Broniak pisze:

> [...]
    > sprawuje się na posesji. Nie mam na myśli odśnieżania 200 m drogi lecz
    > kawałek podwórka, podjazd do garażu, chodnik przed bramą, w sumie mniej

    Zajrzałam na grupę - mamy odśnieżarkę spalinową Champion 9 KM, teren
    większy niż Twój - sprawuje się dobrze, bardzo wydajna. Jeśli konkretnie
    masz jakieś pytania, pisz.
    Przy okazji: troszkę świeżych okołodomowych fotek (np. ptaszki w
    ogrodzie) dałam przed chwilą na http://bajarka.fotolog.pl/
    --
    pozdrawiam, Basia

  • 4. Data: 2011-01-02 14:46:27
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Aby się odśnieżyć i odmrozić,wstawiłem kilka nowych zdjęć lilii.

    http://picasaweb.google.com/home

  • 5. Data: 2011-01-02 14:48:25
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Aby się odśnieżyć i odmrozić,wstawiłem kilka nowych zdjęć lilii.

    > http://picasaweb.google.com/home

    Dlaczego nie chce się otworzyć?

    http://picasaweb.google.com/home

  • 6. Data: 2011-01-02 15:03:50
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

    > Dlaczego nie chce się otworzyć?
    >
    > http://picasaweb.google.com/home

    Na Gazeta.pl otwiera się,co jest grane?
    http://picasaweb.google.com/home

  • 7. Data: 2011-01-02 18:54:04
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-02 16:03, mirzan pisze:

    > Na Gazeta.pl otwiera się,co jest grane?
    > http://picasaweb.google.com/home

    To nie serwer winien, tylko link. Nazwa użytkownika zamiast strony
    startowej (po slashu).

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 8. Data: 2011-01-02 19:39:28
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

    > To nie serwer winien, tylko link. Nazwa użytkownika zamiast strony
    > startowej (po slashu).

    Następna próba,bo i tak nic się tu nie dzieje.

    http://picasaweb.google.com/liliumster/Lilie2010?aut
    hkey=Gv1sRgCMCUo-
    iD_5OVQg#

  • 9. Data: 2011-01-02 19:58:01
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "mirzan" nie wie co to hajtek:

    > Następna próba,bo i tak nic się tu nie dzieje.

    Słyszałem że zamontowali tam takiego bota, co wychwytuje wszelaką cioolacinę
    i to pod względem jakości jak i zawartości merytorycznej ;-)
    Zatem mirzanie, odłóż aparat, złap za szufle do śniegu. To Ci na pewno
    wyjdzie;-)

    Zdroofka Johnny
    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej jakości konina

  • 10. Data: 2011-01-02 20:05:22
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]

    > i to pod względem jakości jak i zawartości merytorycznej ;-)

    > Zatem mirzanie, odłóż aparat, złap za szufle do śniegu. To Ci na pewno

    Ja jestem pan z miasta,służba u mnie odśnieża,czyli dozorcy i firmy
    sprzątające.
    Pozdrawiam.mirzan