  • 1. Data: 2012-02-20 12:14:37
    Temat: Odstępstwo i kara??
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Zgłosiłem remont instalacji wod-kan w arcitektonicznym w
    starostwie.Napisałem o wymianie z żeliwa na PP i że połozenie pionu
    nie ulega zmianie.
    Wywaliłem pion kan. z szachtu i wpuściłem na wpół rury pionu w
    ścianę.Różnica w położeniu pionu ca. 15cm. Innych skutków ubocznych
    brak.
    Był na kontroli urzędas z PINB i uznał, że to odstępstwo od
    zgłoszenia.
    Urwą mi łeb?

  • 2. Data: 2012-02-20 13:36:24
    Temat: Re: Odstępstwo i kara??
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
[...]

    Urzedas liczyl ze dasz mu w lape.
    A po cholere wogole to zglaszales? Myslisz ze jak gdzies spoldzielnia
    jakakolwiek wymienia zgnite wod-kany to to zglasza?

  • 3. Data: 2012-02-20 13:46:53
    Od: mk <d...@t...pl>

    A czy była wcześniejsza inwentaryzacja, ujawniająca położenie rury?
    Pdr. M

  • 4. Data: 2012-02-20 14:18:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:jhti77$9ht$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > A po cholere wogole to zglaszales? Myslisz ze jak gdzies spoldzielnia
    > jakakolwiek wymienia zgnite wod-kany to to zglasza?

    Dziwne. Gdy składałem mój projekt domu do urzędu to mi powiedzieli że ta
    część od wody gazu i prądu ich wogóle nie interesuje.
    Do tego stopnia że jak potrzebowałem zrobić instalacje gazową która jest
    tylko na pozwolenie to musiałem zlecić wykonanie projektu bo ten z projektu
    domu był dla nich niewidzialny,
    Do czego to dochodzi. To już rury nie mogę puścić w domu jak mi się chce?
    Przecież tysiące ludzi wykańcza dom po swojemu na zasadzie tu se puszczę
    taką a tam taką rure, a może lepiej tak jak Włodek mówił tamtędy...
    Ludzie.... Czas spieprzać z tego kraju.

    Marek

  • 5. Data: 2012-02-20 14:19:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    A tak wogóle to po co remont zgłaszałeś?
    Naprawiasz bo cieknie i już. Chyba że to jakaś kamienica objęta opieką
    konserwatora zabytków ale z tego co wiem u brata tylko elewacja i dach ich
    interesował aby był oryginalny a w środku każdy robił sobie co chce i jak
    chce.

    Marek

  • 6. Data: 2012-02-20 14:31:59
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2012, 13:14:37 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
> [...]
    > brak.
    > Był na kontroli urzędas z PINB i uznał, że to odstępstwo od

    Powinni. Takich zmian w architekurze sie nie zgłasza, skoro zgłosiłeś to na pewno coś
    musiałeś zamotać. PINB też takich zmian nie bada.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2012-02-20 18:35:58
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2012-02-20 15:31, ZbyszekZ pisze:

    > Powinni. Takich zmian w architekurze sie nie zgłasza, skoro zgłosiłeś to na pewno
    coś musiałeś zamotać. PINB też takich zmian nie bada.
    Zglosiłem, uprzedzając ew.ruch donosiciela z sąsiedztwa.I tak doniósł.
    Inwentaryzacji poprzedniej nie było, ale przytargali jakieś plany tego
    rodzaju budynków (powtarzalne) z lat 60tych.

  • 8. Data: 2012-02-20 19:02:14
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Inwentaryzacji poprzedniej nie było, ale przytargali jakieś plany tego
    > rodzaju budynków (powtarzalne) z lat 60tych.

    mogą sie walić z takimi planami :-) Ale zeby nie przeciągać sprawy zdaje sie
    ze samowole robót na zgłoszenie legalizuje sie poprzez zrobienie
    inewntaryzacji powykonawczej, bez zadnej kasy. Poguglaj w tym kierunku.

    b.

  • 9. Data: 2012-02-21 10:31:11
    Od: Rentier <f...@g...com>

    On 20 Lut, 20:02, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ze samowole robót na zgłoszenie legalizuje sie poprzez zrobienie
    > inewntaryzacji powykonawczej, bez zadnej kasy. Poguglaj w tym kierunku.
    Nie bardzo.Inwentaryzuje się geodezyjnie chałupy i przyłącza...

  • 10. Data: 2012-02-21 11:58:58
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > inewntaryzacji powykonawczej, bez zadnej kasy. Poguglaj w tym kierunku.
    > b.
    >Nie bardzo.Inwentaryzuje się geodezyjnie chałupy i przyłącza...

    ...rwa, człowieku, co ty jestes, swieży absolwent wykształcony z naczelną
    zasadą ministrów edukacji ostatnich lat "po pierwsze -nie uczyć"? :/
    Informuje cie zatem ze inwentaryzaja to słowo niekoniecznie związane z
    działaniami geodety. W ciągu 5 minut znalazłem taki tekst:

    ciszesiezemoglempomoc

    b.