  • 1. Data: 2010-01-27 14:15:05
    Temat: Odzyskam piankę?
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Kiedyś zapiankowałem coś z pianki jednoskładnikowej. Pół pojemnika zostało.
    Teraz mimo, że wężyk jest oczyszczony, po naciśnięciu kompletnie nic nie
    leci.
    Muszę wyrzucić, czy jest sposób na wykorzystanie zawartości? Ktoś tak miał?
    Pozdr.
    jangr

  • 2. Data: 2010-01-27 17:45:36
    Temat: Re: Odzyskam piankę?
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic nie leci.
    > Muszę wyrzucić, czy jest sposób na wykorzystanie zawartości? Ktoś tak

    Na moje zatkane moze byc kolanko przy wezyku lub sama koncowka ktora jest w
    pojemniku, po odkreceniu kolanka z pojemnika wyczyc je i ten element przy
    pojemniku, postaw pojemnik w cieplym pomieszczeniu, bedzie lepsze cisnienie
    i moze przepchnie jesli cos jeszcze bedzie zaklejone