  • 1. Data: 2010-01-28 10:28:33
    Temat: Re: Będzie kanalizacja!
    Od: "quent" <x...@x...com>

    news:hjrof1$8gq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > okazało się że są już naniesione studzienki w drodze tak że są
    > zatwierdzone z drogowcami

    Dlaczego w Polsce studzienki muszą być zawsze w drodze a nie np w
    chodnikach?
    Jest tego jakaś przyczyna? Dlaczego w innych krajach może być inaczej?
    Ja się nie znam... ciekawym zwyczajnie...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-01-28 11:06:28
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > Jest tego jakaś przyczyna? Dlaczego w innych krajach może być inaczej?
    > Ja się nie znam... ciekawym zwyczajnie...

    Wydaje mi się że problem wychodzi niestety ale od nas samych.
    Na kilkadziesiąt domów przy mojej ulicy tylko ja i sąsiadka (a więc nie
    tutejsi) zgodziliśmy się aby kolektor szedł w działce tuż przy granicy z
    drogą tak aby docelowo znajdowały się własnie w chodniku. Tak bylo w
    pierwszym zamierzeniu.

    Marek