  • 1. Data: 2010-11-30 20:34:49
    Temat: Ogrzewanie gazem
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Dziś w Zielonej Górze -12, odczuwana -20.
    Ewaukowano 6500 mieszkańców z powodu wzrostu ciśnienia gazu i wybuchów
    kuchenek.

    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/278995,Wybuch
    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-11-30 20:42:54
    Temat: Re: Ogrzewanie gazem
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 21:34:49 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> [...]
    > kuchenek.
    >
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/278995,Wybuch
    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    Jak była powódź, ewakuowano jeszcze więcej...

    --
    ŁC
    Jeżeli małżeństwo jest szkołą życia, to uczniem w tej szkole jest

  • 3. Data: 2010-11-30 20:44:54
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    > Jak była powódź, ewakuowano jeszcze więcej...

    Wtedy nie było -12 i nie w Zielonej Górze.

  • 4. Data: 2010-11-30 20:50:23
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
> [...]
    > kuchenek.
    >
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/278995,Wybuch
    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    Przebiło reduktory?

  • 5. Data: 2010-11-30 20:56:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Panslavista napisał(a):
    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    > Przebiło reduktory?
    To jakiś kit, by pół miasta sie pozbyć i zrobić kipisz w chatach w
    poszukiwaniu Binladena :D
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-11-30 21:28:24
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    ?
    Uzytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > "Jan Werbinski" <ja?@tralala.bez.maj.la> wrote in message

    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    > Przebi?o reduktory?

    O ile dobrze rozumiem na tym osiedlu jest siec niskiego cisnienia i zbiorcza, miejska
    stacja redukcji w którejs z jakichs powodów (mróz ?) zawiódl zarówno reduktor jak i
    zawory bezpieczenstwa. Tak czy inaczej jest to wynik zaniedbania w postaci
    utrzymywania "trupa".

  • 7. Data: 2010-11-30 23:19:07
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >>> http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/278995,Wybuch
    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    > Wtedy nie było -12 i nie w Zielonej Górze.

    Co racja to racja, nie w Zielonej Gorze. W zeszlym roku bylo minus
    trzydziesci pare moze tez w Zielonej Gorze. Kuchenki co prawda nie
    wybuchaly, ale pradu nie mieli dwa miesiace w okolicy Czestochowy. Dwa lata
    temu przez tydzien w Szczecinie, no ale fakt to nie powodz i nie przy -12 a
    przy -30C.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2010-11-30 23:39:33
    Od: ...@...pl

    a moze gazownicy w Zielonej Gorze chcieli "wpompowac" wiecej Azotu do
    sieci niz zwykle, no i przedobrzyli? Moze tendy poprowadzic sledztwo?

  • 9. Data: 2010-12-01 07:12:27
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Uzytkownik <...@...pl> napisal w wiadomosci
    >a moze gazownicy w Zielonej Gorze chcieli "wpompowac" wiecej Azotu do
    > sieci niz zwykle, no i przedobrzyli? Moze tendy poprowadzic sledztwo?

    Jakoś nic nie mówią o przyczynach. Pomyłka w połączeniach rur? Uszkodzenie
    reduktora ciśnienia? Sabotaż?
    Coś kręcą. W TV dużo gadali, ale nikt nie powiedział niczego. Podejrzane.
    Znów coś kręcą.

  • 10. Data: 2010-12-01 10:17:23
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

> [...]
    > kuchenek.
    >
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/278995,Wybuch
    y-gazu-w-Zielonej-Gorze-Ewakuacja-mieszkancow

    Eee tam gazem.
    Z prądem też może być nieszczęście tak jak i z węglem czy drewnem.
    Mnie zastanawia jednak, co się stanie z tym "wieżowcem". To chyba z wielkiej
    płyty .
    Niedawno była dyskusja o wytrzymałości tego budownictwa.

    Tu znalazłem materiały opisujące co się działo kiedyś w Łodzi.
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=50571
    459

    "Najpierw eksplodował wieżowiec. Później część czteropiętrowego budynku
    złożyła się jak domek z kart. I zapanował strach. Który z kilkuset
    retkińskich bloków będzie następny?"

    Marek