  • 1. Data: 2010-11-30 16:46:54
    Temat: odległość pompy od kominka
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    czy istnieje jakaś prawidłowość w umieszczeniu pompy podłączonej do kominka
    ? a po polsku : czy jeżeli wymiennik płytowy z pompami będzie się znajdował
    w piwnicy a kominek na parterze to będzie wszystko tak jak trzeba ( chodzi
    mi o to żeby nie słuchać pracy pomp w salonie ) czy też pompy muszą być w
    sąsiedztwie kominka .

  • 2. Data: 2010-11-30 17:26:17
    Temat: Re: odleg?o?ae pompy od kominka
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-11-2010 o 17:46:54 wojciech <s...@g...pl> napisał(a):

    > czy istnieje jaka? prawid?owo?ae w umieszczeniu pompy pod??czonej do
    > kominka
    > ? a po polsku : czy je?eli wymiennik p?ytowy z pompami bedzie sie
    > znajdowa?
    > w piwnicy a kominek na parterze to bedzie wszystko tak jak trzeba
    będzie, pamietaj tylko o odpowietrzeniu np przez naczynie wzbiorcze.

    (
    > chodzi
    > mi o to ?eby nie s?uchaae pracy pomp w salonie ) czy te? pompy musz? byae w
    > s?siedztwie kominka .
    Nie nie muszą być, ja mam tak samo, pompę i wymiennik w piwnicy a naczynie
    na poddaszu.

    --
    Pozdr
    JanuszK