  • 1. Data: 2010-11-30 16:38:57
    Temat: raport z budowy - czesc 2
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Przyszła zima i własciwie nie ma jak kontynuować prac chociaz parę pilnych
    robót mi zostało. Ale poczekam na jakies cieplejsze dni :)

    Filmik na ten etap tu: http://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU

    Budowa realizowana systemem gospodarczym - czyli unikam wydawania kasy na
    fachowców bądz tak zwanych fachowców :-) Koszty na dzis - fundament
    podliczyłem i wyszło 25kzł, a to co na filmie 24kzł. Etap z filmu trwał
    niecałe 30dni - startowałem chyba 28 pażdziernika.

    b.

  • 2. Data: 2010-12-01 08:10:07
    Temat: Re: raport z budowy - czesc 2
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

> [...]
    > podliczyłem i wyszło 25kzł, a to co na filmie 24kzł. Etap z filmu trwał
    > niecałe 30dni - startowałem chyba 28 pażdziernika.

    Bardzo mi się podoba ale mam obawy czy wiatr ci tego nie porwie? Przecież to
    niezły szybowiec powstał.

    Marek

  • 3. Data: 2010-12-01 08:21:53
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo mi się podoba ale mam obawy czy wiatr ci tego nie porwie? Przecież
    > to niezły szybowiec powstał.

    Biore to pod uwagę :) Jak nie przyjdzie naprawde huragan to przeżyje a na
    huragan jest ubezpieczenie budowy. A docelowo nic go nie ruszy :)

    b.

  • 4. Data: 2010-12-01 08:23:15
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > podliczyłem i wyszło 25kzł, a to co na filmie 24kzł. Etap z filmu trwał
    > niecałe 30dni - startowałem chyba 28 pażdziernika.

    Jestem ciekaw ile taniej % wyjdzie budowa Twojego domu
    w porownaniu do murowanego np z porothermy.

    Co spowodowało, ze na taki rodzaj budowy zdecydowałeś się?

  • 5. Data: 2010-12-01 09:18:00
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tomemk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem ciekaw ile taniej % wyjdzie budowa Twojego domu
    > w porownaniu do murowanego np z porothermy.

    powiem jak bede wiedział :-) A tak na serio -bedzie tanszy o ta robociznę
    którą robię sam. Bedzie moze mniej fuszerek. Co do kwot i porównania z
    innymi -nie mam pojecia. Budynek ma 100m2 na parterze, w sumie ze 150 chyba.
    Sami porównajcie ze swoimi :)

    > Co spowodowało, ze na taki rodzaj budowy zdecydowałeś się?

    mieszkam w drewniaku wiec wiem ze to dobre rozwiązanie. A takiego potrafię
    sam zbudować, to nawet fajna zabawa. Zaprojektowany jest tak aby dało sie go
    tanio i samemu wybudować. Mam dokumentacje z której co do milimetra biorę
    odległosci i staram sie tak robić. Drewniak ma prawo być rzeczywiscie
    enerooszczedny i tani - a do tego dążę. Mówe o konstrukcji - bo prawdziwa
    kasa pójdzie na wyposażenie :-)

    A murowany? Murować to ja nie bede - musiałbym zlecić a na razie jedyną
    zleconą pracą było wykonanie murów fundamentów.
    No i ważne -mam czas i nigdzie mi sie nie spieszy. Nie kazdy moze sobie tak
    pozwolić.

    b.

  • 6. Data: 2010-12-01 09:23:13
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > zleconą pracą było wykonanie murów fundamentów.
    > No i ważne -mam czas i nigdzie mi sie nie spieszy. Nie kazdy moze sobie

    Bardzo, bardzo przyjemny widok, takie budowanie. I zazdroszczę czasu,
    zapału i umiejętności.

    pzdr.
    rafał

  • 7. Data: 2010-12-01 13:13:27
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > zleconą pracą było wykonanie murów fundamentów.
    > No i ważne -mam czas i nigdzie mi sie nie spieszy. Nie kazdy moze sobie

    No to kibicuje Ci z całego serca,
    Mi tyle fuszerek narobili, przez całą budowę,
    sporo się naucz człowiek, i ten drugi dom to z pewnością już nie miałby
    tyle błędów :)

  • 8. Data: 2010-12-01 13:46:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Gru, 10:18, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > A murowany? Murowa to ja nie bede - musia bym zleci a na razie jedyn
    > zlecon prac by o wykonanie mur w fundament w.

    Tez kiedys bym chcial taki wybudowac, ale dla mnie to raczej jako
    domek letniskowy :-) Na codzien jakos przekonuje mnie bardziej
    murowany, z duza akumulacja.

    A co do murowania - co nie bedziesz!? Jak nie bedziesz!? Prostsze to
    niz stawianie z drewna !;) Sam sie sporo namurowalem u siebie i w tej
    chwili robie to juz po mistrzowsku - np. na sciane z ytonga w lazience
    nie trzeba wogole tynkow, mozna odrazu klasc kafelki na cieniutka
    warstwe kleju - poziomica 2m nie wykazuje zadnych szpar :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-12-01 14:49:46
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    .googlegroups.com...
    >Tez kiedys bym chcial taki wybudowac, ale dla mnie to raczej jako
    >domek letniskowy :-) Na codzien jakos przekonuje mnie bardziej
    >murowany, z duza akumulacja.

    A własnie ze akumulacja i chłodek to na lato w letniskowym - czyli musi
    murowany :) Jak mówisz ze to takie łatwe to moze kiedys spróbuję :-)

    >A co do murowania - co nie bedziesz!? Jak nie bedziesz!? Prostsze to
    >niz stawianie z drewna !;)

    Pierwszy raz jak wziąłem kielnie do ręki to se mało oka nie wybiłem. Od
    tamtej pory do murowania jestem zrażony :-)))))

    b.

  • 10. Data: 2010-12-01 16:50:15
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Tomemk" <S...@g...pl> wrote in message

    > Jestem ciekaw ile taniej % wyjdzie budowa Twojego domu
    > w porownaniu do murowanego np z porothermy.

    Porotherm to najwięsze gówno jakie wymyślono, więc nie porównuj :-)
    Mając dom z porothermu nie wiem czy nie lepiej mieć dom z drewna.