  • 1. Data: 2009-05-14 16:16:25
    Temat: Okapnik balkonowy
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    witam,
    czy sa jakies normy, zasady regulujace ile powinien taki okapnik
    wystawac poza obrys balkonu?

    Mam balkon w bloku po "remoncie" i jak zauwazylem teraz woda deszczowa
    splywa mi po "suficie" nad balkonem - podwplywem wiatru deszc pada na
    scianke pod okapnikiem sasiada z gory a stamtad "saczy" sie po
    krawedzi sufitu i glebiej. Poza tym wlasnie zauwazylem, ze okapnik u
    sasiada wystaje na ok 4-6 cm a moj raczej na 3-4 ("na oko") co
    skutkuje takze tym ze woda z okapnika sasiada spada do skrzynek z
    kwitakami na moim balkonie rozbruzgujac ziemie...

    Ekipa remontowa oczywiscie sie wykreca sianem, wstawiajac jakies
    standartowe gadki ze tak ma byc :(

    pozdr., Artur