  • 1. Data: 2009-05-14 00:51:34
    Temat: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Kolejny powód do frustracji to nagła zmiana zwyczajów handlowych w temacie
    reklamówek jednorazowych.
    Wkurza mnie że jak w latach 80 tych do sklepu trzeba wychodzić z siatką.
    Wkurza mnie odpłatnośc za niby ekologiczne worki.
    To jak to jest? Truć można było za darmo, ale "dbać" już trzeba tylko
    odpłatnie.
    Jako klient i konsument głosuję nogami i robię zakupy gdzie nikt z pakowania
    w woreczki foliowe nie robi wielkiej polityki i nie pobiera opłat. Na razie
    na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach nie kupuję. Zacznę
    jak wrócą darmowe woreczki.
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2009-05-14 06:22:38
    Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    O ile dobrze wiem, to kodeks cywilny nie został zmieniony a narzuca on na
    sprzedawcę obowiązek opakowania na swój koszt. art. 545, art. 547.
    Chyba, że przyjąć, że ziemniaki zwyczajowo nosi się w kieszeni.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-14 06:47:01
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Jackare pisze:
> [...]
    > opłat. Na razie na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach
    > nie kupuję. Zacznę jak wrócą darmowe woreczki.

    Z marketów budowlanych, to w Praktikerze masz free torebki.

    pozdrawiam
    mario

  • 4. Data: 2009-05-14 07:48:19
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opłat. Na razie na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach nie
    > kupuję. Zacznę jak wrócą darmowe woreczki.

    Najlepiej sie kupuje w Auchanie. Nie trzeba sie pierdzielic w pakowanie. I
    robia to z glowa :)

    pozdrawiam
    MarkX

  • 5. Data: 2009-05-14 08:46:57
    Temat: Re: Wnerwiaj?ca polityka reklamówkowa...
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    MarkX wrote:
    > Najlepiej sie kupuje w Auchanie. Nie trzeba sie pierdzielic w pakowanie. I
    > robia to z glowa :)

    Popieram. Na duze zakupy jezdzimy tylko do Auchana (mamy 2 w podobnej
    odleglosci, wiec jedziemy gdzie wygodniej). Od siebie dodam, ze torba
    Auchana (ta za 2.5 bodajze, duza, zielona, najlepiej ta starsza) z
    powodzeniem sprawdza sie tez w innych sklepach - jest duza i w miare
    wygodna. Aha - jezdze autem, wiec torba sluzy do doniesienia sklep-auto
    i auto-dom oraz do trzymania wszystkiego w jednym miejscu w bagazniku -
    nie wiem jak sie sprawdza np w godzinnej podrozy tramwajem.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2009-05-14 11:12:44
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    To i ja się wypowiem jak to jest - też sie wkurzam że musze płacić za każda
    reklamóweczke .. ale .:

    Moi rodzice prowadzą niewielki sklepik, Na początku zawsze do zakupionego
    towaru dawali reklamoweczke spakowali itd ... ale reklamowka kosztowala
    5-10 groszy na hurtowni .
    A teraz na hurtowni kosztuje 30 groszy ( bo podatek ekologiczny ) . Musieli
    wnieść opłaty za reklamówki bo bardzo często zdarzało się że ktoś kupował
    loda za 1,5 i chciał rekamowke ktora kosztuje 30 groszy .. wiec oddwali caly
    zysk.

    Ekologoczne reklamowki nic nie mają wspolnego z ekolologią - tylko są
    kolejnym podatkiem .

  • 7. Data: 2009-05-14 11:41:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > reklamówek jednorazowych.
    > Wkurza mnie że jak w latach 80 tych do sklepu trzeba wychodzić z siatką.

    I o to chodzi.

  • 8. Data: 2009-05-14 12:35:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 13:12:44 +0200, osobnik zwany Pawel
    wystukał:

    > To i ja sie wypowiem jak to jest - te? sie wkurzam ?e musze p?aciae za
    > ka?da reklamóweczke .. ale .:
    >
    > Moi rodzice prowadz? niewielki sklepik, Na pocz?tku zawsze do
    > zakupionego towaru dawali reklamoweczke spakowali itd ... ale
    > reklamowka kosztowala 5-10 groszy na hurtowni .
    > A teraz na hurtowni kosztuje 30 groszy ( bo podatek ekologiczny ) .
    > Musieli wnie?ae op?aty za reklamówki bo bardzo czesto zdarza?o sie ?e
    > kto? kupowa? loda za 1,5 i chcia? rekamowke ktora kosztuje 30 groszy ..
    > wiec oddwali caly zysk.

    ile??? torebki kosztują 4zł za 200szt to jest 2gr za sztukę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2009-05-14 15:08:16
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 13:12:44 +0200, osobnik zwany Pawel
    > wystukał:

    > ile??? torebki kosztują 4zł za 200szt to jest 2gr za sztukę

    Uzgodnijcie moze o jakie torebki chodzi... (a pozniej to noze w dlon i
    ruszajcie bronic swoich racji :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 10. Data: 2009-05-14 15:18:54
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jackare napisał:
    > Wkurza mnie że jak w latach 80 tych do sklepu trzeba wychodzić z siatką.

    Teraz masz większy wybór: możesz iść np. z plecakiem albo torbą na
    laptopa ;-)

    > Wkurza mnie odpłatnośc za niby ekologiczne worki.

    Mnie tam bardziej wkurzają podatki...

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *