    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ościeżnica regulowana czy stała ?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 22:49:31 +0100

    Witam !

    Wewnętrzne ściany w domu będą z suporeksu 24cm jak i chyba z suporeksu 10
    czy 12cm.

    Myślałem nad ościeżnicami regulowanymi , ale szczerze mówią nie wiem czy
    będzie to wyglądało ciekawie , gdy z jednej strony przedpokoju dwie
    ościeżnice będą regulowane na grubość muru 24-26cm (lub 26-28cm) bo przecież
    trzeba doliczyć grubość tynku i w razie czego kafelek a z drugiej strony
    przedpokoju będą ościeżnice na grubość 10-12cm lub 12-14cm ...

    Najestetyczniej było by zamontować ościeżnice stałe , wtedy ościeżnica
    zawsze miała by ten sam rozmiar , tyle nie mam pojęcia czy taka ościeżnica
    drewniana ładnie by wyglądała ...

    Nie ukrywam że także ceny ościeżnic regulowanych są dużo droższe ...

    Dodatkowo nie wiem czy taka gruba ościeżnica regulowana w ciemnym kolorze
    nie będzie zamiast zdobić - szpecić , bo zrobi się "drewniany" tunel na
    grubość muru ...

    Jak to u Was wygląda ?

    Ci co mają wszędzie taką samą grubość ścianek wewnętrznych tego problemu
    zapewne nie mają , a Ci co mają różne grubości ścianek jak sobie z tym
    problemem poradzili ?

    Nie ukrywam że za cenę drzwi "udających i to słabo" drewniane + ościeżnica
    regulowana można kupić już drzwi całkowicie drewniane z ościeżnicą stałą ...

    Dzieki !