  • 11. Data: 2021-07-14 17:19:41
    Temat: Re: Oswietlenie led wzdłuz sciany
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.07.2021 o 11:04, Kżyho pisze:

    > Ale, że dolutowywać się z kolejnym paskiem gdzieś w połowie poprzedniego?
    > Co to zmienia w sumie?
    >
    > Pzdr
    = - diody
    | - zasilanie

    zle:

    ==========================|

    dobrze

    ============|=============

    to samo na 22/24v
    ===========================
    ============|==============

    przewód (miedziany w izolacji) podłączony do końcówki paska ledowego,
    łatwiej będzei powodował odrywanie paska od listwy od której jest
    przyklejony, niż gdy będzie przylutowany dalej od krawędzi.
    przylutowanie w środku ma tą zaletę, ze często skrajne diody mają niższe
    napiecie ze względu na opór ścieżek paska

    ToMasz

  • 12. Data: 2021-07-14 21:04:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Niebieskie daj. Niebieskie są zajebiste. Kiedyś na wsiach z potłuczonych talerzy
    ozdoby na domach robili.

    Zenusiu, jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Napisałeś kolejną
    wiadomość, którą można tylko o kant d...

  • 13. Data: 2021-07-14 21:05:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Z odpowiedzią musisz poczekać aż się uzyszkodnik w necie zdoktoryzuje że
    sterowników LED i cudze rozwiązania przedstawi jako swoje. On teraz bedzie bardzo się
    starał pokazać jaki jest tutaj użyteczny.

  • 14. Data: 2021-07-15 17:24:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Z odpowiedzią musisz poczekać aż się uzyszkodnik w necie zdoktoryzuje że
    sterowników LED i cudze rozwiązania przedstawi jako swoje. On teraz bedzie bardzo się
    starał pokazać jaki jest tutaj użyteczny.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.

  • 15. Data: 2021-07-15 17:25:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>