    From: "Panslavista" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
    Date: Fri, 22 May 2009 05:48:29 +0200

    Pisano tu wiele o odkurzaczach. Znalazłem taki o nie wygórowanej cenie w
    firmie Merida:
    http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_categor
    y_id=64&action=cat_product_show&cat_category_id=64&c
    at_product_id=10385

    Szukałem mydła Merida Forte - kończy mi się kanister 5l i zamawiam
    następny - doskonałe mydło serii BHP, ale delikatne, z dodatkami
    pielęgnacyjnymi skórę do garażu, warsztatu i łazienki. Zmywa farby i smary,
    nie niszcząc skóry, gęste i wydajne, używam w dozownikach jak i w butelkach
    Amwaya, takich z podnoszonym dziobkiem w zakrętce - doskonałe dozowniki, mam
    je w kuchni jak i tam, gdzie muszę myć ręce.
    Używam tego mydła do całego ciała.
    Jest jeszcze jedno mydło tej firmy - odkażające - bardzo mocne. Nie jest
    specjalnie pachnące, ale doskonale odkaża. Stosuję procedurę - mydło Forte,
    mydło odkażajace i znowu mydło Forte - czyli zmycie brudu, odkażenie i
    zmycie zapachów. Skuteczne.
    Mydło odkażające polecam tym, którzy przy goleniu nabawiają się
    podrażnień skóry typu bakteryjnego, mimo stosowania dobrych płynów po
    goleniu. Działa!
    Kobietom na dolne partie ciała. Przepraszam, że takl przy kobietach -
    pedałom też powinno zadziałać (nie mam eksperiencji w tym zakresie).