  • 1. Data: 2009-05-22 03:48:29
    Temat: PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Pisano tu wiele o odkurzaczach. Znalazłem taki o nie wygórowanej cenie w
    firmie Merida:
    http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_categor
    y_id=64&action=cat_product_show&cat_category_id=64&c
    at_product_id=10385

    Szukałem mydła Merida Forte - kończy mi się kanister 5l i zamawiam
    następny - doskonałe mydło serii BHP, ale delikatne, z dodatkami
    pielęgnacyjnymi skórę do garażu, warsztatu i łazienki. Zmywa farby i smary,
    nie niszcząc skóry, gęste i wydajne, używam w dozownikach jak i w butelkach
    Amwaya, takich z podnoszonym dziobkiem w zakrętce - doskonałe dozowniki, mam
    je w kuchni jak i tam, gdzie muszę myć ręce.
    Używam tego mydła do całego ciała.
    Jest jeszcze jedno mydło tej firmy - odkażające - bardzo mocne. Nie jest
    specjalnie pachnące, ale doskonale odkaża. Stosuję procedurę - mydło Forte,
    mydło odkażajace i znowu mydło Forte - czyli zmycie brudu, odkażenie i
    zmycie zapachów. Skuteczne.
    Mydło odkażające polecam tym, którzy przy goleniu nabawiają się
    podrażnień skóry typu bakteryjnego, mimo stosowania dobrych płynów po
    goleniu. Działa!
    Kobietom na dolne partie ciała. Przepraszam, że takl przy kobietach -
    pedałom też powinno zadziałać (nie mam eksperiencji w tym zakresie).

  • 2. Data: 2009-05-22 15:03:26
    Temat: Re: PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
    Od: "Wal" <w...@w...pl>

    TY TO MOZESZ POLECAC CO NAJWYZEJ SPIRYTUS
    OBESRANY SS-MANIE !

  • 3. Data: 2009-05-22 16:24:50
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wal" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ped_wał...

  • 4. Data: 2009-05-22 20:17:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    > Kobietom na dolne partie ciała. Przepraszam, że takl przy
    > kobietach - pedałom też powinno zadziałać (nie mam eksperiencji w tym

    mycie sie mydłami z zawartością substancji odkażających to proszenie się o
    problemy. Zabijając naturalną florę bakteryjną masz wszelkie szanse nabawić
    sie grzybic lub i poważnych zakażeń.

    należy sie myć używając jak naj łagodniejszych środków myjących.

  • 5. Data: 2009-05-22 22:10:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 May 2009 05:48:29 +0200, Panslavista napisał(a):

    > (...)
    > Mydło odkażające polecam (...)Kobietom na dolne partie ciała.

    Rany julek, a dajże spokój. Odkażanie "tych" okolic to pierwszy i
    największy krok do grzybic. Nie wolno tego robić. Tylko najprostsze mydełko
    dla dzieci nadaje się do celów higieny intymnej dla kobiet ze zdrową florą
    bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

  • 6. Data: 2009-05-22 22:13:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 May 2009 22:17:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > sie grzybic lub i poważnych zakażeń.
    >
    > należy sie myć używając jak naj łagodniejszych środków myjących.

    DOKŁADNIE. Chwilę temu napisałam toczka w toczkę to samo, dopiero teraz
    przeczytałam Twój post i to z wielką ulgą - widzę, że są inni ludzie,
    którzy mają poprawne stanowisko na ten temat :-)

  • 7. Data: 2009-05-23 04:29:07
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

    Ze zdrową...

  • 8. Data: 2009-05-23 04:31:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > bakteryjną. Dobry ginekolog odradza nawet tzw płyny do higieny intymnej.

    To dlatego niektóre się golą - dla mnie nieapetyczne. A mycie włosianki to
    nie wlewki dopochwowe... O pedałach juz nie wspomnę.

  • 9. Data: 2009-05-25 09:03:58
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

> [...]
    > mydło odkażajace i znowu mydło Forte - czyli zmycie brudu, odkażenie i

    Ale zdajesz sobie sprawę, że to czynności natrętne, kompulsywne o
    podłożu lękowym / nerwicowym?

    --
    le

  • 10. Data: 2009-05-25 10:06:28
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Ingarden" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    Forte,

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że to czynności natrętne, kompulsywne o
    > podłożu lękowym / nerwicowym?

    NIE BYDŹ ŚMIESZNE... :-)))))))))

    To zaledwie po kropelce, Więcej tego mydła zużywam na same dłonie, gdy
    zmywam smary po pracy przy moich maszynkach ogrodniczych i w garażu. Jest
    doskonałe i regenerujące skórę, nie niszczy jak klasyczna pasta BHP...
    Jestem zachwycony, a wielu ma problemy. PO nałożeniu tych mydeł do dwu
    dozowników- butelek można je wziąć ze sobą do samochodu w skrzynce z
    narzędziami. Doskonałe. Odkażające przydaje się przy drobnych skaleczeniach
    skóry - tak częstych w warsztacie, mimo stosowania rękawic.