    From: "Panslavista" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
    Date: Mon, 25 May 2009 12:06:28 +0200

    Użytkownik "Ingarden" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvdmjl$mp1$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    Forte,

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że to czynności natrętne, kompulsywne o
    > podłożu lękowym / nerwicowym?

    NIE BYDŹ ŚMIESZNE... :-)))))))))

    To zaledwie po kropelce, Więcej tego mydła zużywam na same dłonie, gdy
    zmywam smary po pracy przy moich maszynkach ogrodniczych i w garażu. Jest
    doskonałe i regenerujące skórę, nie niszczy jak klasyczna pasta BHP...
    Jestem zachwycony, a wielu ma problemy. PO nałożeniu tych mydeł do dwu
    dozowników- butelek można je wziąć ze sobą do samochodu w skrzynce z
    narzędziami. Doskonałe. Odkażające przydaje się przy drobnych skaleczeniach
    skóry - tak częstych w warsztacie, mimo stosowania rękawic.