  • 1. Data: 2009-05-21 06:00:05
    Temat: [Piecyk gazowy Vaillant] Jaka bateria?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Chodzi o baterię R20 - do iskry.
    Kupujemy różne i raz lepiej, raz gorzej, ale zwykle źle.

    Jaką wziąć?

  • 2. Data: 2009-05-21 13:11:21
    Temat: Re: [Piecyk gazowy Vaillant] Jaka bateria?
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o baterię R20 - do iskry.
    > Kupujemy różne i raz lepiej, raz gorzej, ale zwykle źle.
    >
    > Jaką wziąć?

    Nieistotne jaka marka, kup alkaliczne , nie kupuj cynkowych, nie rób
    dziadostwa ;)
    I dlatego żebt nie miec takich dylematów zakupiłem dawno temu Vaillanta z
    hydrogeneratorem.

    P.

  • 3. Data: 2009-05-21 13:21:00
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziadostwa ;)
    > I dlatego żebt nie miec takich dylematów zakupiłem dawno temu Vaillanta z

    A trzeba buyło wolanta z pferdkiem - gazogeneratorem.

  • 4. Data: 2009-05-21 17:00:55
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Nie kupuj R20 tylko LR 20 (alkaliczne). Łatwo poznać po cenie ;-)
    Jacek