  • 1. Data: 2009-05-21 07:50:18
    Temat: Wykladzina dywanowa - warto, czy nie warto ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zastanawiamy się nad położeniem w sypialni i może jeszcze jednym pokoju wykładziny
    dywanowej (raczej dobrej jakości), bezpośrednio na wylewce cementowej, zamiast
    parkietu.
    Pytanie do użyszkodników - warto, czy nie warto wchodzić w wykładzinę?
    JaC

  • 2. Data: 2009-05-21 08:37:43
    Temat: Re: Wykladzina dywanowa - warto, czy nie warto ?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
[...]
    ------

    Osobiście uważam, że nie ma nic przytulniejszego. Płytki są zimne i
    nieprzyjemne, a panele/parkiet skrzypią albo stukają. Akustyka pomieszczenia
    też się znacznie poprawia przez zwiększenie pochłaniania dźwięku.

    Nie wiem czy lepsza jest wykładzina z wełny czy sztucznych włókien?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-21 09:27:58
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Pytanie do użyszkodników - warto, czy nie warto wchodzić w wykładzinę?

    Rzecz gustu. Osobiscie lubie miec wykladzine w sypialni - przytulnie,
    miekko, mniejszy poglos. W innych miejscach (przedpokoj, duzy pokoj)
    wole czuc komfort pt. "wejde w buciorach i nic sie nie stanie" i dlatego
    mam panele.

    Jesli chcesz miec naprawde miekko pod nogami, to pomysl o specjalnym
    podkladzie pod wykladzine. Choc bez niego tez jest przyjemnie, sam tak
    polozylem - bezposrednio na podloge. Chwale sobie. Tylko odkurzac czasem
    trzeba..

    --
    le

  • 4. Data: 2009-05-21 10:37:32
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A to akurat zalezy, na co dziewczyna ma alergię.
    Poza tym Jasiu dbaj o kolana i łokcie ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-05-21 11:30:54
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 21 May, 09:50, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    parkietu.
    > Pytanie do użyszkodników - warto, czy nie warto wchodzić w wykładzinę?

    Pamiętać tylko trzeba o dwóch problemach:
    1. Wykładzina się wyciera i trzeba ja zmieniać, im tańsza tym krótszy
    czas użytkowania.
    2. Wykładzinę trudno utrzymać w czystości, szczególnie jak się ma
    zwierzę poruszające się po domu.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2009-05-21 20:18:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 09:50:18 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    parkietu.
    > Pytanie do użyszkodników - warto, czy nie warto wchodzić w wykładzinę?

    Uważam, że warto. I to puszystą bardzo. Pod warunkiem, że tak jak my,
    przyjmiecie u siebie żelazną konwencję (która po czasie przerodzi się w
    odruch) wchodzenia do sypialni tylko boso - przyjemne, seksowne,
    higieniczne :-)

  • 7. Data: 2009-05-21 20:20:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 11:27:58 +0200, Ingarden napisał(a):

    > polozylem - bezposrednio na podloge. Chwale sobie. Tylko odkurzac czasem
    > trzeba..

    Jak wszystkie podłogi :-)

  • 8. Data: 2009-05-22 09:31:19
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Jak wszystkie podłogi :-)

    Wcale nie! Sprobuj, po pewnym czasie nieodkurzania to nawet na panelach
    robi sie miekko i puszyscie :)

    --
    le

  • 9. Data: 2009-05-22 09:50:02
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Jan Werbiński pisze:

    > Osobiście uważam, że nie ma nic przytulniejszego. Płytki są zimne i
    > nieprzyjemne,

    Protest. W części domu mamy kamienną podłogę. Jest ciepła, gdy chłodno
    (podgrzewana), chłodna, gdy upały, przyjemna i bardzo łatwa w utrzymaniu
    czystości. Polecam, szczególnie do kuchni, przedpokoju, łazienki.
    Wełniany dywan dodaje przytulności, jeśli jest taka potrzeba.

    a panele/parkiet skrzypią albo stukają.

    Protest. Solidna drewniana podłoga ani nie skrzypi, ani nie stuka,
    dobrze wygląda i łatwo ją utrzymać w czystości.

    > Nie wiem czy lepsza jest wykładzina z wełny czy sztucznych włókien?

    Tylko do sypialni radzę dać wykładzinę wełnianą (i mieć dobry
    odkurzacz), do innych pomieszczeń podłogę gładką.
    --
    Bbjk

  • 10. Data: 2009-05-23 13:39:25
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-05-2009 o 12:37:32 ąćęłńóśźż <u...@w...eu> napisał(a):

    > A to akurat zalezy, na co dziewczyna ma alergię.
    > Poza tym Jasiu dbaj o kolana i łokcie ;-)

    jak ma alergie na kurz to daruj sobie wykladzine. szczegolnie z dlugim
    wlosem.
    I bez alergii trzeba sie liczyc z szybsza wymiana wzgledem paneli.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.