  • 11. Data: 2009-05-25 18:24:51
    Temat: Re: PANSLAVISTA POLECA - TO NIE JEST REKLAMA
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
    > Użytkownik "Ingarden" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > NIE BYDŹ ŚMIESZNE... :-)))))))))
    >
    > To zaledwie po kropelce, Więcej tego mydła zużywam na same dłonie, gdy
    > zmywam smary po pracy przy moich maszynkach ogrodniczych i w garażu.
    > Jest doskonałe i regenerujące skórę, nie niszczy jak klasyczna pasta
    > BHP... Jestem zachwycony, a wielu ma problemy. PO nałożeniu tych
    > mydeł do dwu dozowników- butelek można je wziąć ze sobą do samochodu
    > w skrzynce z narzędziami. Doskonałe. Odkażające przydaje się przy
    > drobnych skaleczeniach skóry - tak częstych w warsztacie, mimo
> [...]

    skaleczenia to ja od wieków wysysam.

  • 12. Data: 2009-05-25 19:01:11
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > skaleczenia to ja od wieków wysysam.

    Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

  • 13. Data: 2009-05-25 19:41:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Jasne, jak człowiek młody i zdrowy to goi się jak na psie.

    mam 40 i dalej mi sie goi jak na psie :)

  • 14. Data: 2009-05-26 18:40:56
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > mam 40 i dalej mi sie goi jak na psie :)
    To ja się wtrącę. Mam prawie 70lat (bez ośmiu miesięcy)
    I "od zawsze" stosuję metodę wysysania.Jeszcze nigdy się na niej nie
    zawiodłem,A kaleczę się raz w miesiącu chyba. No, praca w sadzie
    naprawki różnych sprzętów typu kosiarki itp.
    Co do mydła i proszków to biorę co pod ręką. Nigdy nie byłem na nic
    uczulony.(No chyba tylko na brak gotówki!)
    Rylen