  • 1. Data: 2009-04-15 10:33:05
    Temat: PODBITKA - PCV czy DREWNO ?
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Jestem bombardowany informacjami od wykonawców i każdy gada coś innego.
    Jakie jest wasze zdanie?
    Trwałość przede wszystkim.

  • 2. Data: 2009-04-15 10:38:10
    Temat: Re: PODBITKA - PCV czy DREWNO ?
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    > Jestem bombardowany informacjami od wykonawców i każdy gada coś innego.
    > Jakie jest wasze zdanie?
    > Trwałość przede wszystkim.

    Jeśli ma być trwałość to nie PCV ale panele np. aluminiowe z okleiną
    drewnopodobną

  • 3. Data: 2009-04-15 10:48:20
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Marek" <e...@i...pl> wrote in message

    > Jeśli ma być trwałość to nie PCV ale panele np. aluminiowe z okleiną
    > drewnopodobną

    Daj linka, bo nie wiem jak tego szukać.
    I może ktoś ma opis jak powinno się to montować i najczęstrze fuszerki
    podbitkowe

  • 4. Data: 2009-04-15 11:58:40
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    > Jestem bombardowany informacjami od wykonawców i każdy gada coś innego.
    > Jakie jest wasze zdanie?
    > Trwałość przede wszystkim.

    Tam, gdzie mieszkam drewniana podbitka ma już ponad 25 lat. Była pomalowana
    po położeniu i od tego czasu nie ruszana. W zeszłe wakacje musiliśmy odbić
    kilka desek aby poprowadzić kabel - są jak nowe.

    Podbitka to idealne miejsce dla drewna - sucho, przewiewnie i w cieniu. Ja
    bym dawał dechy.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 5. Data: 2009-04-15 12:19:29
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    > Jestem bombardowany informacjami od wykonawców i każdy gada coś innego.
    > Jakie jest wasze zdanie?
    > Trwałość przede wszystkim.
    Dawaj drewno. Te wszystkie wynalzki pcv czy panele alu sobie daruj. Ciebie
    juz nie będzie, paragony wyblakną a drewno na podbitce bedzie ok. Tam jest
    sucho i przewiewnie więc wytrzyma lata.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-04-15 12:46:12
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > juz nie będzie, paragony wyblakną a drewno na podbitce bedzie ok. Tam jest

    A jakie drewno? Jak i czym impregnować i malować?

  • 7. Data: 2009-04-15 13:18:00
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > A jakie drewno? Jak i czym impregnować i malować?

    Najtansze - sosna. Dostepnymi srodkami ochronnymi. Pod kolor elewacji
    lub odwrotnie jak kto lubi.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 8. Data: 2009-04-15 13:32:48
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > A jakie drewno? Jak i czym impregnować i malować?

    >Najtansze - sosna. Dostepnymi srodkami ochronnymi. Pod kolor elewacji
    >lub odwrotnie jak kto lubi.

    Ale malować na impregnat? Przecież farba odlezie

  • 9. Data: 2009-04-15 14:55:33
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Ale malować na impregnat? Przecież farba odlezie

    Sa impregnaty, ktore od razu zabarwiaja. Mozesz pomalowac bez
    impregnowania.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 10. Data: 2009-04-15 15:00:37
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    a drewno suszone nusi być? jakoś specjalnie suszone?