  • 31. Data: 2023-03-01 20:28:36
    Temat: Re: PV - faktura PGE
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 01 Mar 2023 19:40:52 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Się chyba nie doczekasz.

    Tesla niedawno obniżyła ceny.
    Reszta też będzie musiała w końcu obniżyć.
    Ceny baterii spadają, jak się pojawi więcej
    modeli i konfiguracji, to i ceny zjadą.

    > W ciekawych czasach żyjemy, nie wiadomo co będzie jutro.

    Wiadomo że chiny będą atakować elektromobilnością.
    Np. NIO z wymiennymi bateriami już rozpoczyna ekspansję
    -- malkontenci nie będą mogli już marudzić na zasięg. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2023-03-02 07:08:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-03-2023 o 19:25, Myjk pisze:

    > Mi wyszło że przy obecnych cenach, nawet z dopłatą,
    > jak się nie przejedzie 25tkm/rok to nie warto kupować BEV.

    > Póki co robię w końcu bruk pod domem, 40 tys. pęknie za 200m2
    > a były i oferty za 45-48. :/

    Tak per analogiam.... :

    A to się zwróci przy takich cenach?
    Może taniej (więc lepiej) byłoby żwirek wysypać. ;-)

  • 33. Data: 2023-03-02 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Do Lorda:
    >
    > dostałem fakturę z PGE za okres 1-06 do 31.12.2022
    > Do zapłaty 333,11
    > Wprowadziłem do sieci 6392kWh w I strefie i 2489 w II strefie
    > Instalacja 21 kW, PC CO/CWU, PC basenowa, Klima kanałowa, elektryk
    > ~10kkm na własnym prądzie.
    > Lepiej niż mi wychodziło w xls :-)

    Czy przy takiej małej dopłacie taryfa G12 ma dla ciebie jakiekolwiek
    znaczenie? W G11 byłoby praktycznie tak samo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 34. Data: 2023-03-02 12:59:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2023 o 11:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Czy przy takiej małej dopłacie taryfa G12 ma dla ciebie jakiekolwiek
    > znaczenie? W G11 byłoby praktycznie tak samo?

    Będę wiedział pod koniec tego roku.
    Zostawiłem na wszelki wypadek, jak by się okazało, że jednak więcej muszę
    dobrać prądu z sieci.

    TG

  • 35. Data: 2023-03-02 13:07:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Będę wiedział pod koniec tego roku.
    > Zostawiłem na wszelki wypadek, jak by się okazało, że jednak więcej
    > muszę dobrać prądu z sieci.

    Teraz to już w ogóle bez wielkiej różnicy, bo po zamrożeniu takowa sięga
    max. 22%.