  • Data: 2019-06-26 10:53:37
    Temat: Pęknięta wanna akrylowa
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam taki problem: żonie spadł do wanny akrylowej ciężki flakon z perfumami i pojawiło
    się pęknięcie, a wręcz odstający kawałek akrylu wielkości 1 zł. Podchodzi on wodą i
    wyciska się z niego brązowa ciecz. Próbowałem to naprawić takim zestawem
    https://www.leroymerlin.pl/farby-lakiery-i-kleje/far
    by-i-srodki-specjalistyczne/emalie-reparacyjne/zesta
    w-naprawczy-cramer,p43206,l1159.html ale podziałało to przez tydzień i popękało, bo
    jednak wanna cały czas pracuje pod wpływem ciężaru wody i kąpiącego. Nie za bardzo
    mogę tą wanną wymienić (nietypowy kształt, już nie produkowane), a remont łazienki to
    planuję dopiero za 2-3 lata.
    Czym da się to w ogóle naprawić? Próbować ten odłażący kawałek przykleić czy może go
    wyrwać i dziurę uzupełnić? Czym?
    Czy może przywyknąć :-( i modlić się żeby wanna nie zaczęła przeciekać sąsiadowi na
    głowę?