  • 1. Data: 2010-08-10 19:06:43
    Temat: Piec gazowy Immergas Eolo Star 24 3E
    Od: "PB" <N...@w...pl>

    Przymierzam się do zakupu pieca .
    mój wybór padł na Imergas Eolo Star 24 3E.
    Czy ktoś z Was użytkuje taki kocioł?
    Jak się sprawuje?
    Jakie jest opóźnienie w dostarczeniu ciepłej wody od pieca do kranu (i przy
    jakiej odległości)?

    Za opinie będę wdzięczny.

    Pozdrawiam
    PB

  • 2. Data: 2010-08-11 18:56:25
    Temat: Re: Piec gazowy Immergas Eolo Star 24 3E
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "PB" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś z Was użytkuje taki kocioł?
    > Jak się sprawuje?
    > Jakie jest opóźnienie w dostarczeniu ciepłej wody od pieca do kranu (i

    Po 8 latch najważniejsze dla mnie pytanie brzmi:
    Czy masz DOBRY serwis do immergasa?
    Nie patrz po kotle tylko po serwisie.
    CEzar

  • 3. Data: 2010-08-12 21:16:54
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 10 Sie, 21:06, "PB" <N...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Jak się sprawuje?
    > Jakie jest opóźnienie w dostarczeniu ciepłej wody od pieca do kranu (i przy

    ja mam immergasu mike czy nike nie pamietam. Osobiscie jestem
    zwolenikiem najprostszych konstrukcji piecow. Im wiecej bajrow tym
    drozszy serwis.
    Co do samego pieca a mam 2 lata z tej firmy astrzezen nie mam.

  • 4. Data: 2010-08-12 22:11:54
    Od: "PB" <N...@w...pl>

    Dziękuję za opinie.

    Pozdrawiam