  • 1. Data: 2012-11-29 20:28:16
    Temat: Piec na ekogroszku dochodzi tylko do 60C
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Mam piec CO. Gdy pale w nim węglem lub drzewem jest OK.
    Ale gdy zaczynam palić ekogorszkiem (sprawdzałem z trzech różnych miejsc) dochodzi do
    55 st C.
    I koniec.
    Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

  • 2. Data: 2012-11-29 20:35:52
    Temat: Re: Piec na ekogroszku dochodzi tylko do 60C
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    Gdybyś jeszcze był łaskaw napisać jaki piec, ile kW i ile m2 ma dom ... Może
    za słaby piec.

  • 3. Data: 2012-11-29 22:47:04
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    Za mała moc się wydziela w komorze spalania na ekogroszku.
    Albo paliwo marne, abo wilgotne, albo go jest za mało do potrzeb (za mała
    wydajność podajnika).
    Moze być wszystko na raz.
    T.

  • 4. Data: 2012-11-30 10:22:19
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Mam piec CO. Gdy pale w nim węglem lub drzewem jest OK.
    > Ale gdy zaczynam palić ekogorszkiem (sprawdzałem z trzech różnych miejsc) dochodzi

    CZy to jest kocioł z podajnikiem i palenie automatyczne, a węgiel i
    drewno na dodatkowym ruszcie ?

    pzdr.
    rafał

  • 5. Data: 2012-12-08 13:35:18
    Od: "Edzio" <e...@w...pl>

    > Ale gdy zaczynam palić ekogorszkiem (sprawdzałem z trzech różnych miejsc)
    > dochodzi do 55 st C.
    rafał

    za mała kaloryczność ekogroszku
    lub złe ustawienia sterownika regulującego piecem