  • 1. Data: 2010-01-04 20:28:53
    Temat: Pilot do bramy - alternatywa
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Musze dokupić pilota do bramy od garażu. Mam taki:
    TX02-868-2 [art. nr 4025] producent: Sommer

    http://www.sklep.kordula.com.pl/index.php?action=pro
    dukt&pid=67&nazwa=Piloty%20-%20TX02-868-2%20%20%5Bar
    t.%20nr%204025%5D
    Ale 100zł za kupkę plastiku + bateria to zdzierstwo.
    Czy istnieją jakieś tańsze alternatywy dla takiego pilota?
    Musi być dokładnie taki czy można gdzieś znaleźć coś tańszego?
    Potrzebuje jeszcze ze 2...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 2. Data: 2010-01-05 08:04:55
    Temat: Re: Pilot do bramy - alternatywa
    Od: XXX <x...@x...xx>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > Czy istnieją jakieś tańsze alternatywy dla takiego pilota?
    > Musi być dokładnie taki czy można gdzieś znaleźć coś tańszego?

    Pilot uniwersalny z możliwością uczenia się. Koszt około 30 zł.
    Niestety ten pilot nie zmieści ci się w kieszeni jak tan oryginalny.

    Pozdrawiam
    XXX

  • 3. Data: 2010-01-06 16:42:52
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Pilot uniwersalny z możliwością uczenia się. Koszt około 30 zł.
    > Niestety ten pilot nie zmieści ci się w kieszeni jak tan oryginalny.

    jak się uczy pilota kodu dynamicznie zmiennego?

  • 4. Data: 2010-01-07 08:53:56
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    XXX <x...@x...xx> Odpowiedz na news:hhurr7$ht4$1@news.lublin.pl:

    dukt&pid=67&nazwa=Pi

    > Pilot uniwersalny z możliwością uczenia się. Koszt około 30 zł.
    > Niestety ten pilot nie zmieści ci się w kieszeni jak tan oryginalny.

    A mozesz podać jakiś link? Pilot może sobie leżeć w skrytce w samochodzie,
    nie musi być miniaturowy.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski