  • Data: 2020-01-17 21:16:55
    Temat: Podstawowka kl2
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak na razie z paneli. Niech ktoś mnie oświeci bo widzę ciemność.
    Teoretycznie: jeśli mam panele, które produkują mi 10 kWh (nie mam podłączenia do
    sieci) i mam optymalne warunki pogodowe, tzn. panele produkują swoje 10 kWh. W domu
    pracują wszystkie potrzebne urządzenia i pobór prądu jest stały - nie zmienia się, i
    wynosi 7,5 kWh. Nagle przychodzi chmurka i zasłania mi panele. Następuje spadek
    produkcji prądu do 7 kWh. Nie mam w systemie żadnego akumulatora. Co się dzieje z
    urządzeniami? Nagle brakuje przecież 0,5kW, wyłączają się?